ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk: Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk:
Adatkezelés, Impresszum
Január 28. és február 1-je között, a Bavaria Tours, a Turkish Airlines és a Tour East Tour Hungaryszakmai tanulmányutat szervezett az arab térségből érkező utazásszervezők számára a Magyar Turizmus Zrt. közreműködésével.
A Magyar Turizmus Zrt. olaszországi külképviselete a WizzAir légitársaság együttműködésével a dél-olaszországi Puglia tartomány legolvasottabb napilapjában, a Gazzetta Del Mezzogiorno-ban négy alkalommal PR cikket jelentetett meg Budapest turisztikai kínálatának népszerűsítésére.
Az idén 220 kiállító részvételével zajlott a térség legjelentősebb agrárgép kiállítása, az AGRO+MASHEXPO és azzal együtt a Magyar Kert illetve a Szőlészet és Pincészet. A HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban szombaton zárult kiállításokat mintegy 20.000 szakember kereste fel.
Sikeresen mutatkozott be két magyar termék a gasztronómiai világ legfontosabb nemzetközi seregszemléjén, a hét elején Lyonban rendezett Sirha-n, amely teljes áttekintést ad a szálloda és vendéglátóipari szektorról.
Az arab térségbe irányuló marketingakciók elindítása után a Magyar Turizmus Zrt. a délszláv országokban is – Szlovénia, Szerbia és Horvátország – aktív marketingtevékenységbe kezd, összhangban a társaság 2011. évi, „Új vizeken” c. marketingtervében foglaltakkal.
Ismét készülhetnek a torkoskodást kínáló vendéglátóhelyek, illetve a torkoskodni kívánó vendégek, ugyanis a Magyar Turizmus Zrt. 2011-ben is meghirdeti az immár védjeggyé vált Torkos Csütörtök akciót. 2011-ben a néphagyományon alapuló, a Hamvazószerdát követő napon zajló akció március 10-ére esik.
A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai képviseletének sajtóaktivitása hatására az idei év első hónapjában több millió osztrák olvasott, illetve hallott hazánk turisztikai attrakcióiról, az aktuális kampányokról és újdonságokról.
Ausztria és Németország egyik legnépszerűbb szállodaértékelő portálja, a Holiday Check, minden évben díjjal jutalmazza azokat a szállodákat, amelyek egy-egy országban a legmagasabb továbbajánlási arányt érték el.
Mint ismeretes, a Magyar Turizmus Zrt. „Új vizeken” c. 2011. évi marketingtervében kiemelt területként szerepel az ún. feltörekvő piacokon (Arab-öböl térsége, Dél-Amerika és Ázsia – különösen Kína és India) való megjelenés, aktív turisztikai marketingtevékenység végzésével.
A 2011-es MATKA kiállítás szervezőinek megbízásából a finn TNS Gallup piackutató felmérést készített a finn fogyasztók utazási szokásainak várható változásairól, 2020-ig előretekintve.
Idén rekord látogatószámmal zárult a stuttgarti CMT, Európa és Németország legnagyobb utazási közönségvására, amely nemcsak az utazási szakma számára fontos esemény, hanem a médiumok számára is.
A Magyar Turizmus Zrt. madridi képviselete és a Malév Zrt. madridi irodája több elemből álló hirdetési kampánnyal népszerűsíti a téli hónapokban Budapestet.
A Magyar Turizmus Zrt. „Új vizeken” című marketingtervében szereplő egyik legfontosabb újdonság a taktikai kampányok mellett, a stratégiai márkakommunikáció megjelenése mind külföldön mind pedig belföldön.
Az internet előtérbe kerülésével az elsőnek is tekinthető magyarországi
ipari online kiállítás, a VIRTEX Virtuális Expo előtt a rendező Top Point
Információs és Marketing Kft. fejlesztési igazgatója, Fenyves Endre
válaszolt kérdéseinkre.
Mint arról korábban beszámoltunk, január 20-23. között 17. alkalommal rendezték meg Szlovákia legnagyobb turisztikai kiállítását, az ITF Slovakiatourt.