ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.05.03.
. .
:
Hírek, Ipari hírek
Kreatív kommunikációs tendert írt ki a Magyar Turizmus Zrt. 2011.01.26.
Forrás: Magyar Turizmus Zrt. Sajtóközlemény
A Magyar Turizmus Zrt. „Új vizeken” című marketingtervében szereplő egyik legfontosabb újdonság a taktikai kampányok mellett, a stratégiai márkakommunikáció megjelenése mind külföldön mind pedig belföldön.
A társaság nyílt pályázatot írt ki a 2011. évi üzleti céljainak elérését segítő belföldi és külföldi lakossági marketingkommunikációs stratégia és a stratégiát megvalósító kommunikációs kampányok kivitelezéséhez kapcsolódó reklámügynökségi és online szolgáltatási feladatok elvégzésére.

·        Miért van szükség stratégiai márkakommunikációra?
A Magyar Turizmus Zrt. elsődleges szakmai feladata a lakossági marketingkommunikáció és a szakmai értékesítés-ösztönzés.
A lakossági kommunikáció célja az egyéni utazási döntések előmozdítása. Ehhez azonban a turista tájékoztatása mellett szükséges az érzelmi viszony megalapozása is, mely Magyarországot megkülönbözteti és előnybe hozza versenytársaival szemben.
A turisztikai márkapozíció kialakításához a fogyasztói igények mellett szükséges a releváns termékelőny meghatározása is, melyet Magyarország versenytársaival szemben megszerezhet. Magyarország a világ első öt, termálvízben leggazdagabb országa közé tartozik. A gyógy- és termálforrások az ország területének 80 százalékát lefedik. Egyedülálló geológiai adottságunkra, a felszín alatti vízkincsre és az ehhez hitelesen kapcsolódó rekreációs turizmusra építve a globális keresleti trendeknek megfelelő, egy nemtől, kortól, nemzetiségtől független turisztikai márkapozíciót foglalhatunk el.E pozíció igazi ereje abban áll, hogy a magyar turisztikai marketingkommunikáció történetében először a síeléshez és tengerparti nyaraláshoz hasonlóan – megfelelő termékélmény esetén – rendszeres visszatérésre ad okot.
Magyarország piaci sikerének záloga tehát márkapozíciójának következetes kommunikációja, mely nem csupán tájékoztatja, hanem kreatív leképezésével izgalomba hozza, és magához köti célközönségét.

·       
Külföldön márkakommunikáció, belföldön „mozgalom” indul
A Magyar Turizmus Zrt. marketingkommunikációjában megkülönböztet stratégiai és taktikai kampányokat, attól függően, hogy rövid vagy hosszú távú üzleti célokat szolgálnak. Míg a taktikai kampányok jellemzően tájékoztatást adnak egy-egy konkrét ajánlatról, a stratégiai kampányok érzelmi haszonérvet állítva a középpontba megágyaznak a fogyasztói döntéseknek, és tartós hatással vannak.
A nemzeti turisztikai marketingtevékenységre 2011-ben rendelkezésre álló magasabb költségvetés lehetővé teszi, hogy az MT Zrt. külföldön és belföldön is megkezdje a stratégiai márkakommunikációs tevékenységet.
Az idei évben a nagyobb hangsúly a belföldi szemléletformáló kampányra, vagy más szóval inkább mozgalomra helyeződik, amelynek célja elsősorban a belföldi utazások koncepciójának újrapozícionálása. A külföldön használt egészségturisztikai érvek a belföldi utazásra is új okot adhatnak. Az igazi kommunikációs feladat azonban magának a belföldi utazásnak szélesebb körben való meghonosítása. Hosszú távon az üdülési csekk vagy rekreációs kártya mellett stratégiai kampányokkal kell mélyebb okot adnunk a belföldi tartózkodásra.
Külföldön a 2011-ben bevezetendő márkakommunikáció 2012-től fokozható – a pénzügyi lehetőségek függvényében – a még látványosabb megjelenés érdekében.

·       
Kreatív kommunikációs tender a kampányok megvalósítására
A Magyar Turizmus Zrt. 2011. évi belföldi és külföldi kommunikációjához kapcsolódó, reklámügynökségi és online szolgáltatási feladatok elvégzésére a társaság nyílt közbeszerzési eljárásban keresi a legmegfelelőbb szolgáltatókat.
A pályázat feltételeinek meghatározásánál az egyik elsődleges szempont az volt, hogy a kommunikációs ügynökségek minél szélesebb köre tudjon indulni a tenderen.
 
A részvételi felhívást tartalmazó hirdetmény az Európai Unió www.ted.europa.eu címen elérhető hivatalos lapján, valamint a Közbeszerzési Értesítőben jelenik meg, legkésőbb 2011. január 28-án.

A felhívásban mind a belföldi, mind a külföldi kampányok esetében többek között a következő feladatok megvalósítása szerepel: kreatív marketingkommunikációs stratégia és márkakommunikáció tervezése; üzenetek megfogalmazása; kreatív tervezés, megvalósítás és gyártás; eseti kampányok ATL kommunikációs stratégiájára, kreatív koncepciójára javaslat készítése; kampányeszközök megtervezése, kampányszervezési feladatok.

Az eljárás eredményhirdetését követően a kampányok várhatóan áprilisban indulnak.
« vissza
További híreink
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról 2017.06.19.
Cookie (süti) használat 2017.06.03.
Impresszum, Adatkezelés 2017.02.01.
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat 2016.09.28.
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében 2016.09.27.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.