ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.05.03.
. .
:
Hírek, Ipari hírek
Finn fogyasztói trendek: több természet, wellness és virtuális szolgáltatás 2011.01.26.
Forrás: Magyar Turizmus Zrt. hírei
A 2011-es MATKA kiállítás szervezőinek megbízásából a finn TNS Gallup piackutató felmérést készített a finn fogyasztók utazási szokásainak várható változásairól, 2020-ig előretekintve.
A felmérés legfontosabb megállapításai:
- a megkérdezettek 65%-a a nemzetközi utazások további növekedésével számol;
- várható az egyéni utazások arányának növekedése;
- a tour operatoroktól testre szabottabb szolgáltatásokat várnak majd a fogyasztók;
- növekszik az egyszerűségre, átláthatóságra törekvés: egyre népszerűbbek lesznek az all-inclusive üdülések;
- elterjednek a tour operatorok által biztosított elektronikus és virtuális szolgáltatások: GPS-es városnézés, mobil guide, étterem és shopping ajánlók, a kiválasztott úti cél előzetes és utólagos virtuális bejárása;
- növekszik az új, felfedezetlen úti célok iránti érdeklődés.

A következő évtizedben a legjobban növekvő népszerűségnek örvendő utazási típusok a finnek várakozásai szerint (sorrendben a szavazati arányok szerint):
1.      új, ismeretlen úti célok (60%)
2.      ökoturizmus (55%)
3.      gyógy- és wellness turizmus (49%)
4.      aktív- és extrém turizmus (47%).

Ugyanakkor nem hisznek a finnek az űrturizmus, a pusztán virtuális turizmus és az úgynevezett "smart cities" turizmus elterjedésében.

Az észak-európai turisztikai piacot a Magyar Turizmus Zrt. 2011. évi marketingtervében megfogalmazottakkal összhangban, B2B piackéntkezeli, azaz olyan országként, ahonnan a turisták kevesebben és jellemzően szervezetten, azaz utazási irodákon keresztül érkeznek. Az ilyen országokban – így Finnországban is – a nemzeti turisztikai marketingszervezet az utazásszervezők megnyerésére helyezi a hangsúlyt, és marketingtevékenysége során a szakmai értékesítés-ösztönzés kerül előtérbe.

Az MT Zrt. január 20-23. között részt vett Helsinkiben Észak-Európa legnagyobb turisztikai vásárán, ahol – mint arról korábban hírt adtunk – több sikeres tárgyalást bonyolított le. Ezen kívül az MT Zrt. több tanulmányutat is szervez finn újságírók és touroperátorok részére, amelyek elsősorban Budapestre, valamint hazánk egészségturisztikai és kulturális kínálatára fókuszálnak majd.
A skandináv népek közül a finnek az átlagosnál több ismerettel rendelkeznek Magyarországról a finn-magyar nyelvi rokonság kapcsán.
A Magyar Turizmus Zrt. üzleti célja 2011-ben, az észak-európai vendégek által a hazai kereskedelmi szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák számának 3%-os növelése a 2010. évi adatokhoz képest.

« vissza
További híreink
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról 2017.06.19.
Cookie (süti) használat 2017.06.03.
Impresszum, Adatkezelés 2017.02.01.
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat 2016.09.28.
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében 2016.09.27.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.