ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.05.03.
. .
:
Hírek, Ipari hírek
A délszláv országok felé is nyit az MT Zrt. 2011.01.27.
Forrás: Magyar Turizmus Zrt. közleménye
Az arab térségbe irányuló marketingakciók elindítása után a Magyar Turizmus Zrt. a délszláv országokban is – Szlovénia, Szerbia és Horvátország – aktív marketingtevékenységbe kezd, összhangban a társaság 2011. évi, „Új vizeken” c. marketingtervében foglaltakkal.
Az ún. B2C (business to customer) piacok közé sorolt délszláv országokban, főként lakossági kommunikációs tevékenységgel kívánja felhívni a szlovén, szerb és horvát utazók figyelmét Magyarország turisztikai kínálatára a nemzeti turisztikai marketingszervezet.

Mint ismeretes, a Magyar Turizmus Zrt. 2011. évi marketingtervében az egyes küldőországokat két kategóriába – B2C, illetve B2B piacok – sorolta üzleti potenciál, trendek és utazási szokások szerint. A B2C es B2B piacok mellett az MT Zrt. meghatározott olyan feltörekvő piacokat is – köztük a délszláv államokat –, ahol a jövőben erőteljes turisztikai megjelenést tervez, mivel azt a piaci viszonyok és a kereslet egyaránt indokolják.

A délszláv piacokon való hatékony turisztikai megjelenés első lépéseként a Magyar Turizmus Zrt. Szlovéniában először vesz részt az ország legnagyobb utazási szakmai és nagyközönségi vásárán, a TIP Alpe-Adria Tourism and Leisure show-n. A január 27-30. között, Ljubljanában megrendezésre kerülő eseményen a társaság 50m2-es standon, társkiállítókkal közösen képviseli a hazai turisztikai kínálatot. A rendezvény első napján, az MT Zrt. sajtótájékoztatóval egybekötött szakmai találkozót rendezett a hazai szolgáltatók, a szlovén partnerek és a média képviselői részére.
 
Dr. Szent-Iványi István magyar nagykövet és Horváth Gergely a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója

A tájékoztatón köszöntőt mondott Dr. Szent-Iványi István magyar nagykövet (a képen balra), majd Horváth Gergely (a képen jobbra), a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója tartott prezentációt Magyarország turisztikai kínálatáról annak érdekében, hogy minél több szlovén partner vegye fel kínálati palettájára hazánkat mint turisztikai célpontot. A szakmai találkozón részt vett mintegy 30 szlovén partner, tárgyalásokat is folytatott a jelen lévő magyar szolgáltatókkal, melynek eredményeként konkrét üzleti megállapodások is születtek.

Hazánk soros EU elnökségéhez kapcsolódóan fogadással egybekötött gálaestre is sor kerül a szlovéniai magyar Nagykövetség szervezésében. A rendezvényen Horváth Gergely köszöntőjét követően, Dr. Szent-Iványi Istvánnagykövet ismertetiaz EU elnökség kapcsán fontosnak tartott prioritásokat.
Az MT Zrt. délszláv kampánya Szerbiában folytatódik, ahol február 24-28. között az International Fair of Tourism (IFT) kiállításon szintén társkiállítókkal közösen várják a turisztikai szakma és a nagyközönség érdeklődését. Horvátországban március 23-26. között, a zágrábi CroTOUR vásár keretében csábítja az utazókat hazánkba a nemzeti turisztikai marketingszervezet.
A vásári megjelenéseken túl a Magyar Turizmus Zrt. a társaság délszláv piacokon érintett Regionális Marketing Igazgatóságaival (Dél-Alföld, Dél-Dunántúl és Nyugat-Dunántúl) közösen számos további marketingakciót tervez Magyarország mint turisztikai desztináció népszerűsítésére, amelynek során a társaság számít a térségből hazánkba irányuló beutazó turizmusban érdekelt szolgáltatók együttműködésére.

Az MT Zrt. 2011-ben több tanulmányutat is szervez délszláv újságírók és tour operátorok részére, amelyek elsősorban Budapestre, hazánk egészségturisztikai és kulturális kínálatára, valamint a családi üdülési lehetőségek bemutatására fókuszálnak majd.

Az egyes délszláv népek körében eltérő kép él Magyarországról. A legtöbb ismerettel a szerbek rendelkeznek, akikben a magyarokról alapvetően pozitív kép él. Számukra Magyarország az Európai Unió részeként előrébb jár Szerbiánál. A szerbek körében ismertek és kedveltek a magyar borok és a dél-magyarországi fürdők. A horvátok számára elsősorban kulturális és egészségturisztikai téren kínálhat hazánk izgalmas programokat. A határ menti területek együttműködésének köszönhetően több olyan projekt indult el, amelyek vendégforgalmat generálhatnak: kulturális tematikus utak, kerékpárutak, vándorutak, termékfejlesztések, közös promóciók.

A délszláv országok rendkívül dinamikusan fejlődő küldőpiacai Magyarországnak. A KSH legfrissebb, 2010. január-novemberi adatai szerint, közel 7%-kal több, összesen 26.400 horvát vendéget és összesen 48.200 horvát vendégéjszakát regisztráltak a hazai kereskedelmi szálláshelyeken. A szlovén vendégek az év első 10 hónapjában 25%-kal több, összesen 43.600 vendégéjszakát töltöttek el a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken. A legnagyobb növekedést a szerb küldőpiac mutatta: 2010 január-novemberében 40.500 szerb vendég 80.500 vendégéjszakát töltött el a hazai kereskedelmi szálláshelyeken, ami a vendégek vonatkozásában 47,6%-os, a vendégéjszakák tekintetében pedig 44,5%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.

A Magyar Turizmus Zrt. üzleti célja 2011-ben, a szlovén, a horvát és a szerb vendégek által a hazai kereskedelmi szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák számának 12%-os növelése a 2010. évi adatokhoz képest.
 
középen Horváth Gergely vezérigazgató, balra Tomka Emese, jobbra pedig Kienzl Nóra, az MT Zrt. munkatársai
 
(Képünk a TIP ljubljanai vásárban a magyar stand előtt készült, középen Horváth Gergely vezérigazgatóval, balra Tomka Emese, jobbra pedig Kienzl Nóra, az MT Zrt. munkatársai)
« vissza
További híreink
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról 2017.06.19.
Cookie (süti) használat 2017.06.03.
Impresszum, Adatkezelés 2017.02.01.
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat 2016.09.28.
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében 2016.09.27.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.