Amint arról korábban hírt adtunk, a Társaság új vezetése a meghonosítandó értékesítés-orientált szemlélet jegyében, újabb potenciális küldőpiacokra koncentrálva, bővíteni kívánja azon szakmai együttműködő partnerei körét, melyek bevonásával vendégforgalom-növekedés érhető el (pl. hajótársaságok, speciális érdeklődésű célcsoportok, tour operatorok). Ezt a célt szolgálja a szervezeten belül felállított Stratégiai Partnerkapcsolatok Iroda is.
A Magyar Turizmus Zrt. Stratégiai Partnerkapcsolatok Irodájának vezetője, Czunyi Tímea, a Budapesti Gazdasági Főiskolán szerzett közgazdász diplomát idegenforgalmi és szálloda szakon, később a Pázmány Péter Katolikus Egyetemen jogi szakokleveles közgazdász, a Budapesti Corvinus Egyetemen pedig turizmus szakértő képesítést is szerzett.
Szakmai pályafutását Hamburgban kezdte idegenvezetőként és programszervezőként, majd három éven át az Accor-Pannonia szállodalánc Központi Értékesítési Igazgatóságán kiemelt vállalati ügyfélkapcsolat-tartóként tevékenykedett. Ezt követően több éven keresztül működött közre turisztikai vonatkozású pályázatok és turizmusfejlesztési stratégiák készítésében. Jelenlegi kinevezéséig a Novotel Budapest Centrum értékesítési csapatát erősítette. Német, angol és francia nyelven beszél.
|