nnak érdekében, hogy minél több légi járat kösse össze hazánkat a fontos turisztikai küldőpiacokkal, a Magyar Turizmus Zrt. vezetése kiemelt feladatának tekinti a légi közlekedési szektor szereplőivel való hatékony szakmai együttműködést. Ennek keretében a Társaság részt vett az American Airlines járatnyitását elősegítő tárgyalásokon, és marketing együttműködést ajánlott a légitársaságnak. Az együttműködés fontos eszköze lesz a járatindításokat ösztönző Légi Marketing Alap (LMA), amelynek segítségével hatékonyabban népszerűsíthető Magyarország mint turisztikai desztináció az adott küldőterületen, jelen esetben az Egyesült Államokban, amely egyike Magyarország TOP10 küldőpiacának Fontos szempont, hogy a New York-Budapest járattal az amerikai utazók közvetlenül is elérik Budapestet, ráadásul az USA-ban egy olyan vendégkör szólítható meg, akik magas színvonalú turisztikai szolgáltatásokat vesznek igénybe. Az új járat a főszezonban közel 40.000 vendégéjszakát generálhat hazánknak.
A Magyar Turizmus Zrt. által újraszervezett LMA fejlesztésében a Társaság a turisztikai szolgáltatók mellett számít Budapest Főváros és a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft. együttműködésére a hatékonyabb marketingaktivitás kifejtése érdekében. |