Lényeges volt egyrészt, hogy a brosúra kétnyelvű legyen (kínai, angol), mivel így Indiában és Szingapúrban is terjeszteni tudják jelentősen kiszélesítve a promócióban résztvevők körét, és már az idei októberi ITB Asia turisztikai kiállításon is át lehet nyújtani a várhatóan nagy számú indiai érdeklődőnek. Fontos volt továbbá, hogy a fő látványosságokon kívül első ízben bemutatásra kerüljenek hazánk kevésbé ismert turisztikai vonzerői is. Végül alapkövetelmény volt, hogy konkrét szolgáltatók és a Kína Klub is helyet kapjanak a brosúrában.
Az elkészült kiadványból – amely elsősorban a szakma és média képviselői között kerül terjesztésre – az olvasó Budapesten, Balatonon és a fürdőinken kívül ízelítőt kaphat hazánk olyan vonzerőiből is, mint a vadászat, golf, egészségturizmus, zenei élet, kávéházi kultúra, kastélyszállodák, különleges túrák Budapesten, divat és vásárlás, gasztronómia és lovaglás. Egy külön összeállításban továbbá, Magyarország évente megrendezésre kerülő főbb eseményeit is megismerhetik az érdeklődők.
|