A kéthavonta 20.000 példányban megjelenő újság 2009 decemberétől minden alkalommal figyelemfelkeltő és utazásra csábító cikkekben foglalkozik Magyarországgal az MT Zrt. szlovák képviseletének témaajánlatai alapján. Az igényes olvasót megcélzó magazin hasábjain, télen és kora tavasszal az egészségturizmus kapta a főszerepet, míg májusban az aktív turizmusban (golf, kerékpár, lovasturizmus) való részvételre csábították az érdeklődőket. Nyáron a két legnagyobb magyarországi tavat, a Balatont és a Tisza-tavat mutatták be, a szeptemberi szám pedig a magyarországi borkultúrával, borfesztiválokkal foglalkozik. A cikkek minden alkalommal rendkívül informatív, érdekfeszítő stílusban íródtak, és gazdag képi anyag kíséretében jelentek meg. A magazin és az MT Zrt. szlovák külképviselete közötti együttműködés tovább folytatódik, a novemberi számban várhatóan az advent, a shopping, a dizájn és a trendy Budapest jelenik majd meg központi témaként.
|