z újság elsősorban a 35-60 év közötti nőket célozza meg, akik rendkívül fogékonyak a szépségápolás, egészségmegőrzés témákban írt újdonságokra, és szívesen fogadják kedvenc szerzőik tanácsait, ezért a Freizeitwoche gyakran ír cikkeket a divat, a wellness és az egészségturizmus témakörökben. Mivel egyre nagyobb érdeklődés mutatkozik a magyar termálfürdők iránt is, ezért az utazási rovat szerkesztője, Helene A. Niewald, szeptember 9-12. között Magyarországra látogatott, hogy megismerje hazánk egészségturisztikai kínálatát és 2011-ben, az Egészségturizmus Évében tovább hirdesse a magyar fürdőket az olvasók körében. A Magyar Turizmus Zrt. német képviselete különös hangsúlyt fektet hazánk egészségturisztikai kínálatának népszerűsítésére, ezért – a Zrt. Nyugat-Dunántúli és Balatoni Regionális Marketing Igazgatóságaival együttműködve – megszervezte a tanulmányutat. A programban többek között soproni, kőszegi városnézés, csokoládékóstolás, a Nádasdy-vár, a sárvári és a büki gyógyfürdő meglátogatása szerepelt. A négynapos utazásból természetesen nem maradhatott ki Hévíz, Keszthely, Tapolca látványosságainak, fürdőinek, valamint neves wellness- és gyógyszállodáinak – mint például a sárvári Spirit Hotel, a NaturMed Hotel Carbona, az Europa Fit Hotel és a Hotel Spa Hévízen, illetve a Hunguest Hotel Pelion Tapolcán – bemutatása sem.
|