A magyar fővárost – túl a „K. und K.” hangulatú nagyvároson – festői képekkel, büszkének és öntudatosnak mutatta be a film, valamint olyan városként ábrázolta, amely ideális hely a romantikusok és álmodozók számára. Az adás a kisföldalattitól a budavári siklóig, a Várnegyedtől a Margitszigetig, az Operaháztól a Gresham Palotáig, a budapesti cipőtől az igazi magyar rétesig vonzó ötletekkel és praktikus tanácsokkal szolgál minden korosztály részére.
A film második fele Pécs iránt kelti fel a nézők érdeklődését. 2010 Európa egyik Kulturális Fővárosát a kultúra és a művészek városaként mutatják be, annak minden nevezetességével és egy kis kitérővel a Villányi borvidékre, wellness ajánlatokkal együtt.
A film nézettségével a TV adó nagyon elégedett volt – mintegy 400 ezren tekintették meg az adást – ezért a felvételek során készített anyag további vetítését tervezik a közeljövőben. A film elkészítésében a Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete, valamint Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatósága működött közre.