ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.04.19.
. .
:
Hírek, Ipari hírek
Sikeres nyári forgalomélénkítő kampány Szlovákiában 2010.08.11.
Forrás: Magyar Turizmus Zrt.
Több marketingeszköz igénybevételével valósította meg nyári forgalomélénkítő kampányát a Magyar Turizmus Zrt. Szlovákiában.
A felhasznált eszközök között elektronikus, rádió és nyomtatott médiumokban való megjelenés egyaránt szerepelt. A június 15-től futott Google adwords online kampány hatására többszörösére nőtt a képviseleti honlap látogatottsága (www.madarsko.sk), amelyen többek közt aktualitások, hírek, régiók bemutatása, konkrét ajánlatok találhatóak, de az MT Zrt. kiadványai is megrendelhetőek vagy letölthetőek a portálról, illetve számos multimédiás eszköz is az oldal részét képezi (filmek, galéria, képeslapküldő).
Az országos Rádió Viva-ban egy héten keresztül intenzív rádiókampányt folytatott a Zrt., amelynek keretében egy héten át minden nap más-más téma került terítékre: Budapest gyerekszemmel, Balaton, fesztiválok, érdekességek (kerékpár, golf, várak és kastélyok, világörökségi helyszínek) és természetesen a szlovákok által legkeresettebb és legkedveltebb termékről, a wellness és élményfürdőzésről is szó esett. Az akció részét képezte a naponta ötször felcsendülő 30 másodperces spot és a nyereményjátékra való felhívás is. A betelefonálók minden nap összemérhették Magyarország-tudásukat, a heti nyertes pedig egy hétvégét tölthet el Zalakaroson.
A forgalomélénkítő kampány során a szakmai és egyéb társadalmi lapokban elhelyezett PR cikkek is pozitív fogadtatásra leltek. A megjelenések közül kiemelkedő jelentőségű a legismertebb szlovákiai utazási lapban, a Cestovateľ-ben nemrég megjelent 12 oldalas Magyarország-melléklet. Emellett a kéthavonta megjelenő Voyage utazási magazin és a Geo Sezóna nyári száma is foglalkozott magyarországi úti célokkal.
A szlovákok számára kedvező euró-forint árfolyam szintén pozitív hatással van a bevásárló és beutazó kedvre, ezt Godár Ivett, a Magyar Turizmus Zrt. képviselője több rádióriportban is hangsúlyozta az elmúlt hetekben.
A KSH legfrissebb 2010. január-júniusra vonatkozó statisztikai adatai szerint a szlovák vendégek közel 11%-kal több, összesen 52.500 vendégéjszakát töltöttek el a hazai szállodákban az előző év azonos időszakához képest.

« vissza
További híreink
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról 2017.06.19.
Cookie (süti) használat 2017.06.03.
Impresszum, Adatkezelés 2017.02.01.
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat 2016.09.28.
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében 2016.09.27.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.