Az elmúlt hónapokban több tucatnyi újsághíren keresztül is tájékozódhattak az olvasók a legideálisabb kedvelt úti célok listájáról, amelyet hazánk vezet. A sajtócikkek közül kiemelhető Auszrtia legjelentősebb utazási- és életmódmagazinjának, a 330 ezres olvasótáborral rendelkező Eurocity Magazinnak (www.eurocity.at) friss Budapest összeállítása, amely konkrét példákon keresztül vázolja, hogy Budapest „egyszerűen többet ad” az osztrák utazónak, s Ausztria nagyvárosaiból gyorsan és igen kedvezményesen elérhető. Bécs-Budapest a railjet komfortvonattal (www.railjet.at) oda-vissza 29 euróból, míg Linz-Budapest reláció 35 euróból megjárható, de Salzburgból sem kerül az retúrutazás 49 eurónál többe. Mint ismert, a Statistik Austria (www.statistik.at) nyári vásárlóérték-paritás elemzése szerint 100 euró 153-at ér, ha nálunk költik el, s ez jelentős vonzerő az osztrák turisták számára. A forint/euró árfolyamparitás kedvező alakulását az MT Zrt. az osztrák piacon folyamatosan hangsúlyozza, a külképviselet többek között online- és citylight hirdetésekkel, sajtóközleményekkel, tanulmányutakkal és sajtótájékoztatókkal hívja fel az osztrákok figyelmét, hogy pénzük Magyarországon könnyen „megnövelhető.” Az MT Zrt. ausztriai képviseletének kampányairól, valamint marketing- és üzleti tervéről további információ itt: www.ungarn-tourismus.at/sarok/index.php
|