ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.04.26.
. .
:
Hírek, Ipari hírek
Szlovák utazókat csábított az MT Zrt. az Alföldre és Tisza-tóhoz 2010.08.19.
Forrás: Magyar Turizmus Zrt.
Az Alföld és Tisza-tavi régióknak hosszú ideje kiemelt küldőpiaca Szlovákia.
A szomszédos országban a korábbi évekhez hasonlóan idén is nagyszabású, közvetlenül a nagyközönséget megcélzó nyári forgalomélénkítő kampányt bonyolított a Magyar Turizmus Zrt. A kampány szlogenje, "Alföld és Tisza-tó a vizek birodalma", a régió bőséges termál és természetes vízkincsére hívta fel a figyelmet, melyek a nyári szezonban igen kedveltek a szlovák utazók körében.
Június 15-től több marketingeszköz bevetésével népszerűsítette az MT Zrt. a régiók ajánlatait. Online kampány keretében, több héten át GoogleAdwords és banner hirdetések irányították az internetezők figyelmét a http://pusta.madarsko.sk mikrosite-ra. Az internetes megjelenés részeként PR cikkek is megjelentek hazánkról a leglátogatottabb utazási portálon, a www.dromedar.sk oldalon, gyógy és wellness, aktív turizmus, kultúra, gasztronómia és fesztiválok témákban. Az akció részeként továbbá Kelet-Szlovákiában 25 távolsági busz Alföld és Tisza-tó arculatos képpel díszítve járta az országot. A vizuális eszközökön kívül a potenciális turistákat hallásuk útján is "becserkészték" a régiók, az egyik leghallgatottabb szlovákiai rádió, a Jemné Melódie 2 héten át spotok segítségével hívta fel a figyelmet az Alföld és Tisza-tó specialitásaira. A kampány befejező mozzanataként elkészült egy piacspecifikus, szlovák nyelvű ajánlati kiadvány, amelyet 10.000 példányban a Zivot c. országos társadalmi hetilap mellékleteként az újság előfizetői kapták kézhez.
A kampány során az imázsépítésen kívül az elsődleges cél a konkrét ajánlatok piacra jutásának elősegítése, ezáltal pedig a régióba utazó szlovák turisták és az általuk a régióban eltöltött vendégéjszakák számának növelése volt.
A szlovák vendégek körében 2009-ben népszerű úti célnak számított a három régió, a Tisza-tónál 9,5%-kal, a Dél-Alföldön 31,5%-kal, az Észak-Alföldön pedig 33,5%-kal nőtt a kereskedelmi szálláshelyeken regisztrált szlovák vendégéjszakák száma az előző évhez képest.
Magyarország
« vissza
További híreink
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról 2017.06.19.
Cookie (süti) használat 2017.06.03.
Impresszum, Adatkezelés 2017.02.01.
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat 2016.09.28.
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében 2016.09.27.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.