ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2022.12.05.
. .
:
Hírek, Ipari hírek
Az Audi SQ7 TDI nyerte az „Autocar Innovation Award 2016” díjat 2016.05.31.
Forrás: Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft., Audi Sajtóközlemény
  AUDI
  - A sportos SUV modell 48 volt feszültségű elektromos
  alhálózatával és elektromechanikus aktív oldalirányú
  billenés-stabilizálásával hódít
-    Dr. Knirsch, az igazgatótanács műszaki fejlesztésekért felelős tagja: „Az elektromos hajtású feltöltővel egy világújdonság mutatkozik be az Audi SQ7 TDI modellben.”

Ingolstadt/Budapest, 2016. május 31. – Az új Audi SQ7 TDI nyerte az Egyesült Királyságbeli Autocar autós magazin által alapított „Autocar Innovation Award 2016” („Autocar Innovációs Díj 2016”) kitüntetést. A díj célja, hogy elismerje a kiemelkedő műszaki újdonságokat az autóiparban. A szakértő zsűri az angliai Silverstone-ban ismertette a győztesek névsorát.


Az Audi SQ7 TDI modell újfejlesztésű V8-as erőforrása elektromos hajtású feltöltőt használ, amely abszolút világelső megoldás.” – jelentette ki Dr. Stefan Knirsch, az Audi igazgatótanácsának a műszaki fejlesztések területéért felelős tagja. Ez a feltöltő különösen az alacsonyabb fordulatszám tartományokban támogatja a két turbófeltöltő munkáját és turbólyuk nélküli maximális dinamikát garantál. A szükséges energiáról a fedélzeti elektromos hálózat 48 volt feszültségű része gondoskodik, amely az elektromechanikus aktív oldalirányú billenés-stabilizálás számára elengedhetetlen energiát is szolgáltatja. „Ezek az újdonságok lehetővé teszik, hogy az új Audi SQ7 TDI a gyakorlatban is szemléltesse a „Haladás technikáját” – hangsúlyozta Knirsch. „Megtiszteltetés, hogy a zsűri az Audi SQ7 TDI modellt választotta az „Autocar Innovation Award” kitüntetés idei díjazottjának.”

Egyetlen versenytárs kínálatában sem szerepel az elektromechanikus aktív oldalirányú billenés-stabilizálás technológiájához hasonló megoldás. A rendszer alkalmazása a kisebb oldalkúszás mellett feszes és sportos irányíthatósági tulajdonságokat biztosít a jármű számára. Ennek eredményeképpen a kanyaríveken jelentősen csökken a karosszéria oldalirányú billenése. Az SQ7 TDI modell így nagyobb oldalgyorsulásra és gyorsabb kanyarvételre lesz képes. Az elektromechanikus aktív oldalirányú billenés-stabilizálás az elektromos hajtású feltöltőhöz hasonlóan a fedélzeti elektromos hálózat 48 volt feszültségű alrendszeréből nyeri az energiát.

Az SQ7 TDI modell az első Audi, amelyet ezzel a megnövelt teljesítményű fedélzeti hálózattal szereltek. Ennél a rendszernél a 48 volt feszültségű elektromos alhálózatot egy egyenáramú feszültségátalakító konvertálja a 12 voltos hálózat számára. Az elektromos hajtású feltöltő és az elektromechanikus aktív oldalirányú billenés-stabilizálás működéséhez szükséges nagy teljesítmény- és rövidtávú energiaigényt a csomagtér-padlózat alatt elhelyezett 48 voltos lítiumion-akkumulátor biztosítja. Ennek csúcsteljesítménye akár a 13 kilowattot is elérheti.

Az Autocar magazin ezzel az innovációs díjjal ismerte el a „Haladás technikája” mottó mögött meghúzódó egyedülálló műszaki fejlesztéseket.

* Az említett modellek üzemanyag-fogyasztási és szén-dioxid-kibocsátási adatai:

Audi SQ7 TDI (5-üléses):
Üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 7,5 - 7,2**
Szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 198 - 189**

Audi SQ7 TDI (7-üléses):

Üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 7,6 - 7,2**
Szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 199 - 190**

** Az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás a megadott tartományban a választott keréktárcsák/gumiabroncsok, illetve motor/sebességváltó függvénye.

Az AUDI 2015-ben összesen mintegy 1.800.000 Audi gépkocsit szállított ki ügyfeleinek. A vállalat 2014-ben mintegy 53,8 milliárd euró forgalom mellett 5,15 milliárd euró működési eredményt ért el, s a világ több mint száz piacán van jelen. Az Audi termelési helyszínei között szerepel Ingolstadt és Neckarsulm (Németország), Győr, Brüsszel (Belgium), Pozsony (Szlovákia), Martorell (Spanyolország), Kaluga (Oroszország), Aurangabad (India), Csangcsun (Kína), valamint Jakarta (Indonézia). 2013 vége óta a négykarikás márka Fosanban (Kína), 2015-től pedig São José dos Pinhaisban (Brazília) illetve 2016-tól San José Chiapában (Mexikó) is termel. Az AUDI AG százszázalékos tulajdonú leányvállalata többek között a quattro GmbH (Neckarsulm/Németország), az Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Olaszország), valamint a Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna/Olaszország) sportmotorkerékpár-gyártó. Az Audi jelenleg világszerte közel 85 ezer dolgozót foglalkoztat, közülük nagyjából 60 000-et Németországban. Az Audi maradéktalanul eleget tesz közösségi vállalati felelősségéből származó kötelezettségeinek, s a hosszú távú fenntarthatóság követelményét folyamatai és termékei stratégiai feltételeként határozta meg.
.

« vissza
További híreink
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról 2017.06.19.
Cookie (süti) használat 2017.06.03.
Impresszum, Adatkezelés 2017.02.01.
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat 2016.09.28.
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében 2016.09.27.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   

Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.