ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.05.18.
. .
:
Hírek, Ipari hírek
Menő a magyar márkák marketingje a repülőtéren 2015.07.28.
Forrás: Budapest Airport
  Budapest Airport
  Minden eddiginél népszerűbb kampányt folytatott a Pick Szeged
  Zrt. a repülőtéri partnereivel együtt a turistaszezon kezdetén.
Az immár harmadik éve folytatott hármas promóció, amikor a magyar gyártó, a repülőtéri duty free üzlet és a Budapest Airport együttesen reklámozza a legjobb minőségű hazai termékeket teljes mértékben meghódította a vásárlók szívét – és pénztárcáját.
Hogy kerül egy magyar mangalica a nemzetközi repülőtérre? Nos, ez nem egy hollywoodi filmvígjáték felvétele volt, hanem nagyon is a való világ, ugyanis a Pick Szeged Zrt. és a Budapest Airport a Heinemann Duty Free üzlettel összefogva egy külön standon reklámozta a kiváló minőségű magyar szalámit – és a magyar sertésfajtát is egyben. Annyi bizonyos, hogy a kitömött mangalica koca vonzotta a turisták a tekintetét és a Pick-promóció standja egyfajta rögtönzött selfie-ponttá vált a budapesti nemzetközi repülőtér tranzitvárójának kellős közepén.

Éppen a figyelem felhívás állt az egy hónapig tartó Pick-promoció középpontjában, amelynek során kedves, magyar népviseletben öltözött hostessek kínálták a magyar szalámit és egyéb termékeket kóstolásra a SkyCourtban. Ennek fényében nem csoda, hogy azután sok külföldi vendég a beszállítókapuhoz egy-egy rúd magyar téliszalámival ment tovább, amit a Heinemann Duty Free üzletben akciós áron tudott megvásárolni. A magyar termékekre, így a téliszalámira is jelentősen megugrott a kereslet a promóciós hónapban: májusban a duty free üzletben minden negyedik vásárló kosarába került a Pick termékei közül, amelyek összes eladása 157 %-kal emelkedett meg az előző hónaphoz képest. A Budapest Airport az idén nyáron minden hónapban más-más minőségi magyar termékkel, köztük szekszárdi, tokaji és villányi borokkal folytatja a sikeres akciót.

Nagyon büszkék vagyunk a Pick Szeged Zrt.-vel és a Heinemann Duty Free-vel közösen lebonyolított akciónkra, hiszen a hármas együttműködés egyértelműen bebizonyította, hogy igenis megvan a stabil felvevő piaca a különleges, magas minőségű magyar termékeknek.” – jelentette ki Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója. Hozzáfűzte: „A kóstoltatással, akciós árakkal egybekötött promóció hozzájárul az utazási élmény növeléséhez. Az utasok minden hónapban számíthatnak valamilyen kis meglepetésre a terminálon, pozitív élménnyel szállhatnak a repülőgépre Magyarországon. Az sem mellékes, hogy a promóció révén újabb híveket szerezhetünk a hungarikumoknak.
« vissza
További híreink
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról 2017.06.19.
Cookie (süti) használat 2017.06.03.
Impresszum, Adatkezelés 2017.02.01.
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat 2016.09.28.
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében 2016.09.27.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.