2024.05.18. | | | | . . | | | | | :
| | | | | | | |
|
Hírek, Ipari hírek | | |
Menő a magyar márkák marketingje a repülőtéren |
2015.07.28. |
| Forrás: Budapest Airport |
|
Minden eddiginél népszerűbb kampányt folytatott a Pick Szeged
Zrt. a repülőtéri partnereivel együtt a turistaszezon kezdetén.
|
| | Az immár harmadik éve folytatott hármas promóció, amikor a magyar gyártó, a repülőtéri duty free üzlet és a Budapest Airport együttesen reklámozza a legjobb minőségű hazai termékeket teljes mértékben meghódította a vásárlók szívét – és pénztárcáját.
Hogy kerül egy magyar mangalica a nemzetközi repülőtérre? Nos, ez nem egy hollywoodi filmvígjáték felvétele volt, hanem nagyon is a való világ, ugyanis a Pick Szeged Zrt. és a Budapest Airport a Heinemann Duty Free üzlettel összefogva egy külön standon reklámozta a kiváló minőségű magyar szalámit – és a magyar sertésfajtát is egyben. Annyi bizonyos, hogy a kitömött mangalica koca vonzotta a turisták a tekintetét és a Pick-promóció standja egyfajta rögtönzött selfie-ponttá vált a budapesti nemzetközi repülőtér tranzitvárójának kellős közepén.
Éppen a figyelem felhívás állt az egy hónapig tartó Pick-promoció középpontjában, amelynek során kedves, magyar népviseletben öltözött hostessek kínálták a magyar szalámit és egyéb termékeket kóstolásra a SkyCourtban. Ennek fényében nem csoda, hogy azután sok külföldi vendég a beszállítókapuhoz egy-egy rúd magyar téliszalámival ment tovább, amit a Heinemann Duty Free üzletben akciós áron tudott megvásárolni. A magyar termékekre, így a téliszalámira is jelentősen megugrott a kereslet a promóciós hónapban: májusban a duty free üzletben minden negyedik vásárló kosarába került a Pick termékei közül, amelyek összes eladása 157 %-kal emelkedett meg az előző hónaphoz képest. A Budapest Airport az idén nyáron minden hónapban más-más minőségi magyar termékkel, köztük szekszárdi, tokaji és villányi borokkal folytatja a sikeres akciót.
„Nagyon büszkék vagyunk a Pick Szeged Zrt.-vel és a Heinemann Duty Free-vel közösen lebonyolított akciónkra, hiszen a hármas együttműködés egyértelműen bebizonyította, hogy igenis megvan a stabil felvevő piaca a különleges, magas minőségű magyar termékeknek.” – jelentette ki Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója. Hozzáfűzte: „A kóstoltatással, akciós árakkal egybekötött promóció hozzájárul az utazási élmény növeléséhez. Az utasok minden hónapban számíthatnak valamilyen kis meglepetésre a terminálon, pozitív élménnyel szállhatnak a repülőgépre Magyarországon. Az sem mellékes, hogy a promóció révén újabb híveket szerezhetünk a hungarikumoknak.” | |
| « vissza | | További híreink | |
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról |
2017.06.19. |
Cookie (süti) használat |
2017.06.03. |
Impresszum, Adatkezelés |
2017.02.01. |
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat |
2016.09.28. |
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében |
2016.09.27. |
|
| | |
|
|
|
| | | | | 2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:
|
|