ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.04.20.
. .
:
Hírek, Ipari hírek
A Trónok harca erőemberével állt össze a SodaSream 2016.05.20.
Forrás: One On One Kommunikáció - SodaStream Sajtóközlemény
  sodastream    A szódavíz-készülék gyártó a Trónok Harcából
  ismert Thor Bjornson-nal készítette el áprilisi
  marketing kampányát
BUDAPEST (2016. május 19.) – „HeavyBubbles” teaser reklámmal tréfálta meg a külföldi rajongókat és tévénézőket az itthon is nagy népszerűségnek örvendő Trónok Harca sztárja, Thor Bjornson, „A Hegy” és a SodaStream. A reklámban az erőember azt javasolja, ha a legizzasztóbb városi edzést akarjuk elvégezni, cipeljünk nehéz üvegeket, akár az ő saját márkás vizeit, a HeavyBubbles termékeket. A későbbi változatban a SodaStream azonban felfedi magát és kiderül, a HeavyBubbles nem is létezik. A reklám már magyar felirattal is elérhető.

A kutatáson alapuló kampány rámutat arra, hogy azok a fogyasztók, akik állandóan teli vizes palackokat visznek haza a boltokból, feleslegesen cipekednek. A videó ugyancsak kihangsúlyozza a hidratáltság fontosságát a mindennapi egészségünk és állóképességünk megőrzésének részeként, ugyanakkor bemutatja azt is, hogy a SodaStream otthoni szénsavas-víz készítő készüléke praktikus megoldást jelenthet a napi vízfogyasztás növeléséhez.

A kampányt az Allenby.co.il Concept House globális kreatív ügynökség készítette, a videót pedig a New York-i díjnyertes rendező, Vania Heiman rendezte. A kisfilm humoros hangvétellel és stílussal közelíti meg a témát, és egy nagyobb kampány egyik alkotóelemét képezi, amely a teaser mellett egy kulisszák mögötti videót és egy Facebook oldalt is tartalmaz.

Az Európa Legerősebb Embere címének elnyerőjeként Bjornson tökéletes választás volt a SodaStream számára, hogy képviselje a kampányt. „A vicces, forradalmi és formabontó kampányok kiválóan illenek hozzánk” – jelentette ki Daniel Birnbaum, a SodaStream ügyvezető igazgatója. „Azt akartuk kihangsúlyozni, hogy mennyire felesleges dolog a vizes palackokat állandóan hazacipelni a boltból és a sok PET palack mennyire nem tesz jót a környezetünknek sem. Tisztában vagyunk azzal, hogy ezt a fogyasztói szokást nehéz megváltoztatni, ezért hívtuk segítségül Európa Legerősebb Emberét” – fogalmazott Birnbaum.

Igaz, hogy Bjornson egyáltalán nem szorul segítségre, ha nehéz súlyok cipeléséről van szó, mégis azt mondta, kisgyerekkora óta használja a SodaStream gépet, ezért izgatottan vállalta el a közreműködést a videóban. „Bár mindig nyitott vagyok új edzési technikákra, de azért ismerjük be, a vizes palackok hazacipelése a boltból mekkora nyűg, és a tetejében ostobaság is, hiszen létezik már helyette olyan alternatíva, mint a SodaStream” – összegzett Bjornson. 

Az időzítés sem véletlen, a népszerű sorozat hatodik évada április 24-én került képernyőre. 

A SodaStream-ről
A Soda-Club az otthoni szénsavasító készülékek (HCS – home carbonation systems) piacvezető gyártója és forgalmazója. Szénsavasító berendezéseivel 45 országban van jelen, gépeit 15 millió háztartásban használják rendszeresen. Becslések szerint évente mintegy 800 millió liter szódát készítenek készülékeik segítségével, így a SodaStream felhasználói közel 500 millió PET-palackkal kevesebb hulladékot termelnek. Ennek köszönhetően a műanyag palackok gyártásával és szállítmányozásával együtt járó környezetterheléstől is megóvják a természetet. A SodaStream termékeivel a környezettudatos választás lehetőségét kínálja vásárlóinak.

A márka története az 1903-as évig nyúlik vissza, a Soda-Club ekkor dobta piacra első haladó szellemű szénsavas ital-készítő berendezést. Jelenleg hat országban folyik a SodaStream gépek gyártása, a vállalat éves bevétele 2012-ben 436,62 millió dollár volt.

A SodaStream gépek magyarországi forgalmazását 2008-ban kezdték meg a viszonteladói hálózat kiépítésével, amelynek köszön¬hetően jelenleg közel 450 boltban érhetőek el a termékek, és az üzletek száma folyamatosan bővül.

További információk: www.sodastream.hu  
.

« vissza
További híreink
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról 2017.06.19.
Cookie (süti) használat 2017.06.03.
Impresszum, Adatkezelés 2017.02.01.
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat 2016.09.28.
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében 2016.09.27.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.