2024.12.09. | | | | . . | | | | | :
| | | | | | | |
|
Hírek, Ipari hírek | | |
Mortara az Audi színeiben Spielberg egyik nagy esélyese |
2016.05.20. |
| Forrás: Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft., Audi Sajtóközlemény |
AUDI
|
• Az olasz DTM-sztárt különleges kapcsolat fűzi
a Red Bull Ringhez
• Két győzelem, három dobogós helyezés és két pole pozíció |
| | • Edoardo Mortara: „Kedvelem ezt a pályát, de a környezete is nagyon tetszik”
Ingolstadt, 2016. május 16. – Győzelemmel indította az új DTM-idényt Edoardo Mortara, s jelenleg az Audi Sport legjobbjaként a tabella harmadik helyén áll és a két következő, május 21-22-i DTM-futam egyik fő esélyese a spielbergi Red Bull Ringen.
Egészen különleges kapcsolat fűzi „Edót” az osztrák versenypályához, eddigi négy DTM-győzelme közül kettőt (2012 és 2015) ugyanis a Red Bull Ringen aratott. Tavaly kézsérülése ellenére Mortara mindkét itteni futam után felállhatott a dobogóra, s az Audi pilótája már két alkalommal hódította el Stájerországban a pole pozíciót.
„A Red Bull Ring egyértelműen egyik kedvenc DTM-pályám” – vallotta az Audi Sport Team Abt Sportsline Svájcban élő olasz pilótája. „Kedvelem ezt a pályát, de a környezete is nagyon tetszik, a hegyekkel és a zöld természettel. Mindig szívesen térek vissza Spielbergbe.”
A DTM rajongói szintén kedvelik a Red Bull Ringet. A Graz-környéki festői környezetben kanyargó pálya különösen eseménydús versenyek helyszínének hírében áll, kőkemény pozícióharcokkal és előzési manőverekkel. A teltházas DTM-futamok korántsem számítanak ritkaságnak errefelé.
Ez alkalommal is nagy érdeklődésre számíthatnak a vendéglátók, Hockenheim igencsak mozgalmas és heves vitákat kiváltó szezonnyitója után ugyanis még mindig forró a hangulat. „Egyszerűen elfogadhatatlan, ahogyan egy-két pilóta versenyzett Hockenheimben” – adott hangot kritikájának Mortara, aki a vasárnapi második futamon, röviddel a rajtot követően megpördült, így elveszítette vezető helyét a tabellán. A tanulság pedig nemcsak Spielbergre, hanem a szezon teljes hátralévő részére: „A lehető legelőrébb kell végeznünk a rajtrácson, hogy elkerüljük a középmezőnyt jellemző káoszt.”
Erre a következtetésre jutott Hockenheim után Nico Müller is, aki 24 évesen az Audi legfiatalabb pilótája. A szezonnyitón első DTM-beli pole pozícióját és első dobogós helyét szerezte, miközben maga ponttal, Playboy Audi RS 5 DTM versenygépe pedig szinte karcolás nélkül zárta mindkét futamot. „Remélem, így is folytatódik majd” – mondta a Spilerbergben tavaly – eddigi legjobb DTM-eredményeként – ötödikként végzett svájci versenyző. „Én is kedvelem a Red Bull Ringet, s alig várom, hogy ismét az RS 5 DTM volánja mögé ülhessek ott.”
A spielbergi DTM-pályarekordot 2014 óta Mike Rockenfeller tartja (1:25,266 perc). Mattias Ekström (Ellmau) és Timo Scheider (Lochau) személyében az Audi nyolc versenyzője közül kettő Ausztriában él, egyfajta „hazai pályaként” tekintve a Red Bull Ringre.
„Az eddigi tapasztalatok alapján a Red Bull Ring garancia az izgalmas versenyre” – Dieter Gass, az Audi Sport DTM-főnöke. „Mivel a mezőny az idei szabályváltozásoknak köszönhetően, s a várakozásoknak megfelelően még sűrűbbé vált, minden bizonnyal két igencsak érdekes versenynap várja a rajongókat. Személy szerint remélem, hogy azért nem olyan hektikusak, mint Hockenheimben...”
A látványosra sikerült szezonnyitó jó televíziós nézettséget hozott a DTM számára. Az ARD csatorna mindkét futamot élőben közvetíti Ausztriából – az elsőt szombaton 17:35, a másodikat vasárnap 15:10 órától –, a SPORT1 pedig este egy-egy órás összefoglalót sugároz. A DTM-futamok több más országban is élőben láthatók a televízióban vagy a DTM YouTube csatornáján, de a #DTMSpielberg hashtag alatt a Twitteren is követhetők, a Facebook Live révén pedig a kulisszák mögé is betekintést kínál az Audi Sport.
Jegyek a DTM spielbergi futamaira: www.audi-motorsport.com
Az AUDI 2015-ben összesen mintegy 1.800.000 Audi gépkocsit szállított ki ügyfeleinek. A vállalat 2014-ben mintegy 53,8 milliárd euró forgalom mellett 5,15 milliárd euró működési eredményt ért el, s a világ több mint száz piacán van jelen. Az Audi termelési helyszínei között szerepel Ingolstadt és Neckarsulm (Németország), Győr, Brüsszel (Belgium), Pozsony (Szlovákia), Martorell (Spanyolország), Kaluga (Oroszország), Aurangabad (India), Csangcsun (Kína), valamint Jakarta (Indonézia). 2013 vége óta a négykarikás márka Fosanban (Kína), 2015-től pedig São José dos Pinhaisban (Brazília) illetve 2016-tól San José Chiapában (Mexikó) is termel. Az AUDI AG százszázalékos tulajdonú leányvállalata többek között a quattro GmbH (Neckarsulm/Németország), az Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Olaszország), valamint a Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna/Olaszország) sportmotorkerékpár-gyártó. Az Audi jelenleg világszerte közel 85 ezer dolgozót foglalkoztat, közülük nagyjából 60 000-et Németországban. Az Audi maradéktalanul eleget tesz közösségi vállalati felelősségéből származó kötelezettségeinek, s a hosszú távú fenntarthatóság követelményét folyamatai és termékei stratégiai feltételeként határozta meg.
.
| |
| « vissza | | További híreink | |
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról |
2017.06.19. |
Cookie (süti) használat |
2017.06.03. |
Impresszum, Adatkezelés |
2017.02.01. |
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat |
2016.09.28. |
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében |
2016.09.27. |
|
| | |
|
|
|
| | | | | 2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:
|
|