ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.04.23.
. .
:
Hírek, Ipari hírek
Éllovas – Az új Audi SQ7 TDI 2016.05.12.
Forrás: Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft., Audi Sajtóközlemény
  AUDI
  Budapest, 2016. május 12. – Búcsút mondhatunk a „turbólyuk”
  jelenségének – elektromos hajtású feltöltőjével az Audi SQ7 már
  álló helyzetből teljes erővel iramodhat neki, a kanyarokat pedig
  sportlimuzinokat idéző pontossággal veszi,
miközben 5,07 méteres hosszúságával akár hét személynek is kényelmes helyet kínál. A vezetői segédrendszerek terén az új SUV-modell világbajnoknak számít piaci szegmensében.

Csupán egy nyomás a vörös szegélyű indítógombra és máris igazi erőt sugárzó, mély zengéssel kel életre a V8-as dízel: 435 lóerő és 900 newtonméter, már 1000-es percenkénti fordulatszámtól. Az SQ7 TDI csaknem teljes vonóereje már közvetlenül az indulástól vezetője rendelkezésre áll. Mindezt világújdonságnak számító fejlesztés teszi lehetővé: az elektromos hajtású feltöltő, amely az alacsony fordulatszám tartományokban segíti a két turbófeltöltőt. A turbólyuk jelensége ezzel immár a múlté. A szükséges energiáról a fedélzeti elektromos hálózat 48 volt feszültségű része gondoskodik, amely teljes egészében új fejlesztésű technika a vetélytársak körében. Kevesebb, mint öt másodperc alatt éri el az SQ7 TDI a 100 kilométer/órás tempót, s a gyorsítás csupán 250 kilométer/óránál ér véget. Emellett azonban korántsem nagyigényű az új SUV-modell, átlagosan 7,2 liter gázolajjal is megelégszik 100 kilométerenként.

A sportlimuzinokat idéző, élvezetes kanyarvételekért többek között az elektromechanikus aktív oldalirányú billenés-stabilizálás innovatív technikája felel, amellyel az SQ7 TDI még tempósabban – és a sportdifferenciálműnek köszönhetően egészen a határtartományokig kimondottan stabilan – abszolválja a fordulókat. Összkerékkormányzásával az 5,07 méter hosszú SUV-modell egyaránt könnyedén manőverezhető a parkolóhelyekre és a szűkös utcákban. A szériafelszereltséghez tartozó összkerékhajtás a behavazott hegyi hágókra éppolyan jól felkészíti, mint a terepes kalandozásokra. Legyenek azonban bármilyen mostohák is az útviszonyok, az SQ7 TDI fokozatmentes elektronikus csillapítás-szabályozással kiegészített légrugózása révén utasai mit sem éreznek belőle.

Az összesen 24 vezetői segédrendszer kínálata a legszélesebb e piaci szegmensben. A közlekedési torlódás asszisztens – a teljesen automatizált vezetés egyfajta előfutáraként – sűrű forgalomban és jó minőségű úton, 65 kilométer/óráig akár a kormányzás feladatát is átveszi. Az SQ7 TDI az éppen igénybe vett forgalmi sáv tartásában is segít, önműködően fékez a veszélyes helyzetekben, balra kanyarodáskor figyeli a szemből érkező forgalmat, éjszaka pedig felismeri a gyalogosokat és az állatokat.

Hasonlóképpen csúcsszínvonalú az infotainment-kínálat. Az Audi nagyméretű érintőfelülettel ellátott, igényes rendszerrel kínálja SQ7 TDI modelljét, amit a vezető szabadszöveges keresővel és az élőbeszédhez közeli hangvezérléssel kezelhet német vagy angol nyelven. A telefonkönyv valamely bejegyzésének felhívásához elegendő például olyan egyszerű utasítás, mint például „M. Péterrel szeretnék beszélni”, de egy olyan kérdésre is, mint a „Hol található a legközelebbi üzemanyagtöltő-állomás?” szinte azonnal érkezik a megfelelő válasz. Mindez egyszerre kényelmes és biztonságos, az igényes megjelenítésről pedig 8,3 col képátlójú monitor vagy éppen a teljes egészében digitális Audi virtual cockpit gondoskodik. Utóbbi 12,3 col átlójú színes kijelzőfelületével a hagyományos körműszerek teljes körű alternatívája, s minden információt tűéles, nagyfelbontású grafikákkal tesz láthatóvá. Kívánságra Head-up kijelző vetíti a vezetői segédrendszerek adatait és a navigációs utasításokat közvetlenül a vezető látóterében a szélvédőre. Az akusztikai élmények ínyenceinek az Audi az egyaránt térhangzású Bose Soundsystem és Bang & Olufsen Advanced technikáit kínálja opcióként, amelyek az A-oszlopokba épített hangszóróikkal bővítik további dimenzióval az utastér hangzásvilágát.

Az SQ7 TDI LTE-modullal csatlakozik az internetre. A parkolóhelykeresés és a közlekedési információk mellett a vezető akár chatelhet is, illetve a Google Earth és a Google Street View képeivel bővített navigációs térképet is használhatja. Az ehhez szükséges rögzített díjas előfizetés az új, az autóba immár beépített SIM-kártya (Magyarországon egyelőre ezen opció nem rendelhető) révén állhat rendelkezésre, amely – például vakációzáskor különösen praktikus megoldásként – számos európai országban a roaming lehetőségét is kínálja. Az utasok WLAN-hotspot segítségével csatlakozhatnak okostelefonjaikkal és táblagépeikkel az internetre. Ám ez még nem minden: a vezető az Audi MMI connect App segítségével okostelefonjával vagy okosórájával is nyithatja, illetve zárhatja az SQ7 TDI ajtóit, de pillanatnyi parkolási pozícióját és bizonyos állapotjelzőit is lekérdezheti.

Az Audi SQ7 TDI május közepétől rendelhető Európában. Alapára várhatóan 27.655.000,- Forint bruttó ajánlott fogyasztói áron alakul.

Az AUDI 2015-ben összesen mintegy 1.800.000 Audi gépkocsit szállított ki ügyfeleinek. A vállalat 2014-ben mintegy 53,8 milliárd euró forgalom mellett 5,15 milliárd euró működési eredményt ért el, s a világ több mint száz piacán van jelen. Az Audi termelési helyszínei között szerepel Ingolstadt és Neckarsulm (Németország), Győr, Brüsszel (Belgium), Pozsony (Szlovákia), Martorell (Spanyolország), Kaluga (Oroszország), Aurangabad (India), Csangcsun (Kína), valamint Jakarta (Indonézia). 2013 vége óta a négykarikás márka Fosanban (Kína), 2015-től pedig São José dos Pinhaisban (Brazília) illetve 2016-tól San José Chiapában (Mexikó) is termel. Az AUDI AG százszázalékos tulajdonú leányvállalata többek között a quattro GmbH (Neckarsulm/Németország), az Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Olaszország), valamint a Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna/Olaszország) sportmotorkerékpár-gyártó. Az Audi jelenleg világszerte közel 85 ezer dolgozót foglalkoztat, közülük nagyjából 60 000-et Németországban. Az Audi maradéktalanul eleget tesz közösségi vállalati felelősségéből származó kötelezettségeinek, s a hosszú távú fenntarthatóság követelményét folyamatai és termékei stratégiai feltételeként határozta meg.
.

« vissza
További híreink
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról 2017.06.19.
Cookie (süti) használat 2017.06.03.
Impresszum, Adatkezelés 2017.02.01.
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat 2016.09.28.
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében 2016.09.27.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.