2023.04.02. | | | | . . | | | | | :
| | | |  | | | |
|
Hírek, Ipari hírek | | |
Jól halad a Volkswagen digitalizálási és elektromos mobilitási programja |
2016.04.26. |
| Forrás: Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft., Volkswagen Magyarország Sajtóközlemény | | | • a digitalizálást az innovatív termelési módszereken keresztül mutatják be
• a középpontban a virtuális valóság technológiái: a fejlesztéstől egészen a vevőszolgálatig terjed az alkalmazások széles köre
• a hálózatról is tölthető hibrid gépkocsik kiemelik a Volkswagennél megvalósuló elektromos mobilitás jelentőségét
• egy klasszikus gépkocsi születésnapja: 40 éves a G
Hannover / Wolfsburg/Budapest, 2016. április 26. - Az április 25-29 között nyitva tartó Hannoveri Vásáron a Volkswagen a következő témákat helyezi bemutatója középpontjába: digitalizálás, elektromos mobilitás, virtuális valóság, összekapcsolhatóság. Ezeken keresztül a Volkswagen átfogó képet ad a gépjárművek jövőjéről, és megfogalmazza igényét, hogy vezető szerepet játsszon az autóipar technológiai átalakításában. A Hannoveri Vásáron a Volkswagen bemutatkozásának kihangsúlyozott formáit jelentik a virtuális valóság technológiái, például a termelés tervezésében és a vevőszolgálati területen. Mindezek egyértelműen megmutatják, hogy a virtuális és a valós világ hogyan forr egyre inkább egybe az autóipari termelésben.
A Volkswagen Személygépkocsik márka a kiállításon hangsúlyozottam mutatja be, ahogyan teljes gőzzel halad előre a digitalizálással és az elektromos mobilitással, melynek során érintik a termelés tervezésében és az alkalmazottak képzésében hogyan hasznosíthatók a virtuális valóság technológiái. Az Oculus Rift virtuális valóság fejhallgatóval a Volkswagen úttörő módon szerepet játszik az eredetileg a videó játékokra kifejlesztett technológia ipari alkalmazásával. A mozdulat-érzékelővel kombinálva a fejhallgató lehetővé teszi egy egész üzemrész ösztönös, megérzésen alapuló megtervezését a virtuális valóságon keresztül. A Volkswagen a virtuális technológiát annak érdekében is használja, hogy összeszerelő üzemi képzést nyújtson alkalmazottainak. Kezdetben az alkalmazottak az okos telefonon egy összeszerelési szakaszt gyakorolhatnak a virtuális világban oktatói segédeszközzel és a videókkal, ezáltal biztosítva nekik az optimális felkészülést a gyakorlati összeszerelő munkára.
A Volkswagen Haszonjárművek a virtuális valóságot arra használja fel, hogy a látogatóknak bepillantást biztosíthasson az új Crafter fejlesztésére, mielőtt ez az új modell az ősszel bemutatkozik a világon. A virtuális valóság fejhallgatókat használva a potenciális ügyfelek virtuálisan is áttekinthetik a rakodó tér változtatható konfigurációit.
A Volkswagen a látogatóknak további betekintést is nyújt a jövő gyárába, a hálózatba kapcsolt termelési eszközök bemutatásával. Az ember és gép közötti kapcsolat lehetővé tevő, nagyon fejlett robotokkal a Volkswagen az alkalmazás új területeit tárja fel. A cél az, hogy csökkentsék az alkalmazottakra nehezedő terheket azáltal, hogy az ergonómiailag nehéz körülmények közötti munkát a robototok végezzék el. A jövőben az emberi lény erejét és a robotokat kombinálják a termelésben. A Volkswagen a háromdimenziós nyomtatást is elhozta Hannoverbe. A cég e technológia alkalmazását a fém- és műanyag alkatrészek gyártásában mutatja be, aláhúzva e módszer előnyeit a prototípusok legyártásában.
A digitalizálás mellett a Volkswagen nagy léptekkel halad előre az elektro-mobilitás terén is, és ezt a trendet a Csoport legújabb autói is igazolják. A hannoveri vásáron a Volkswagen bemutatja a hálózatról is tölthető Passat GTE hibrid gépkocsit, valamint a hálózatról is tölthető Tiguan GTE hibrid tanulmányautót. Miközben a Passat GTE* az első hálózatról is tölthető hibrid gépkocsi a Volkswagentől, amely limuzin és kombi változatban is rendelkezésre áll, a Tiguan a jövőbeni potenciális lehetőségeket lebbenti fel a szabadidő autók (SUV) kategóriában. A vásáron történő bemutatkozást a teljesen elektromos e-Golf** teszi kerekké. Ez a gépkocsi az elektro-mobilitásnak és az összekapcsolhatóságnak a mindennapok során használható változatainak a Hannoveri Vásáron történő kiállítása közepette mutatkozik be. A mobil online szolgáltatások, a mozdulat vezérlés és a vezetőt segítő rendszerek jelzik a közeli jövő alapvető összekapcsolhatósági trendjeit.
A GTI 40. születésnapjának évében a Volkswagen kiállításának egy részét e klasszikus gépkocsinak szenteli. A GTI 1976-ból származó első nemzedéke mellett ott lesz a kiállításon, a GTI Clubsport modell legutolsó, 265 LE-ős változata is.***
*Passat GTE - üzemanyag fogyasztás 100 km-en: 1,6 L (vegyes),
Elektromos energia fogyasztás 100 km-en: 12,2 kWh (vegyes),
Co2 kibocsájtás gr/km-ben: 37 (vegyes),
Hatékonysági osztály: A+,
**e-Golf - elektromos energia fogyasztás 100 km-en: 12,7 kWh (vegyes)
Co2 kibocsájtás gr/km-ben: 0 (vegyes),
Hatékonysági osztály: A+,
***Golf GTI Clubsport - energia fogyasztás 100 km-en: 7,0-6,9 kWh (vegyes)
Co2 kibocsájtás gr/km-ben: 160-158 (vegyes),
Hatékonysági osztály:D
.
| |
| « vissza | | További híreink | |
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról |
2017.06.19. |
Cookie (süti) használat |
2017.06.03. |
Impresszum, Adatkezelés |
2017.02.01. |
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat |
2016.09.28. |
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében |
2016.09.27. |
|
| | |
|
|
|
|
Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!
Főoldal |
|
|
|
|
|
|
|