2024.04.27. | | | | . . | | | | | :
| | | | | | | |
|
Hírek, Ipari hírek | | |
Az Electrolux megerősítette elkötelezettségét a fenntarthatóság iránt – Legyen még jobb! |
2016.04.04. |
| Forrás: Morpho Communications - Electrolux Sajtóközlemény |
Electrolux |
Az Electrolux publikálta a 2015. évi Fenntarthatósági
Jelentését, melyben bemutatta a „Legyen még jobb
- For the Better” elnevezésű új programját is,
|
| | megerősítve a vállalatcsoport elkötelezettségét a fenntarthatóság iránt. A jövőben három új területre összpontosítanak: Jobb megoldások, Jobb működés és Jobb társadalom. A Fenntarthatósági Jelentésében összefoglalt célok nemcsak a háztartási készülékek használatára és gyártására terjednek ki, a vállalat fogyasztói és üzleti partnerei számára is szeretne példát mutatni.
A fenntarthatóságra való törekvés fontos része az Electrolux Csoport üzleti stratégiájának. A vállalat 2013. évi Fenntarthatósági jelentésében tűzte ki célul, hogy 2005 és 2020 között, a 2005-ös termelési szintet alapul véve felére csökkenti széndioxid-kibocsátását. A 2015. évi jelentés szerint az elmúlt két évben a cégcsoport ebből már 27 százalékos csökkentést megvalósított. A vállalat a gyártósorok folyamatos fejlesztése révén is igyekszik ökológia lábnyomát minimalizálni. Hasonlóan Svédország, Lengyelország, Olaszország, Németország gyáraihoz, az Electrolux nyíregyházi és jászberényi telephelyein használt villamos energia 100%-ban megújuló energiaforrásokból származik, LED világítást is alkalmaznak, a gyártás során pedig újrahasznosított anyagot is használnak. A friss jelentésben megfogalmazott további vállalásokkal pedig még hangsúlyosabb szerepet kap a vállalat működésében a környezettudatosság. A „For the Better” program nem csak a 2020-as évig, de azon túlmenően is átfogó célokat fogalmaz meg a termékfejlesztéstől és a gyártási folyamatoktól kezdve egészen az inspiráló és támogató közösségi kezdeményezésekig.
A fenti célok eléréséhez a vállalat három új fő területet emelt be a fenntarthatósági keretrendszerébe:
• Jobb megoldások – Mert a termékek használata jelenti a legnagyobb környezetterhelést
• a termékek teljesítményének és hatékonyságának folyamatos javítása,
• az erőforrások jobb kihasználása,
• a káros anyagok eltávolítása területén.
• Jobb működés – Mert az Electrolux példát kell mutasson partnerei és alkalmazottai számára is
• az egészséges és biztonságos munkakörnyezet biztosításával,
• kevesebbel jobb eredmény elérésével,
• etikus viselkedéssel és az emberi jogok tiszteletben tartásával.
• Jobb társadalom – Mert a közösségekről és a bolygóról való gondoskodás az üzleti életben is számít
• ahol a fenntartható megoldások elérhetőek mindenki számára,
• ahol a vállalat pozitív változások motorja,
• ahol az ellátási lánc is egyre fenntarthatóbban működik.
„Az elmúlt években a fenntarthatósági keretrendszerünket és az abban foglalt célokat összehangoltuk az üzleti stratégiánkkal, így az alapvető részévé válhatott működésünknek. Céljaink eléréséhez azonban aktívabb kapcsolatban kell lennünk a fogyasztóinkkal is, ehhez pedig a hagyományos fenntarthatósági üzeneteken túlmutató újfajta párbeszédre van szükség. Nem elég arról beszélnünk, hogy az energiahatékony termékekkel pénzt spórolhatunk és a környezetünket is óvjuk. Vásárlóink számára is releváns, mindennapjaikban hasznos információkat, tippeket kell adnunk az élelmiszerek frissen tartásáról, arról, hogyan vigyázhatnak a textíliákra, és a különféle termékeket hogyan tudják tartósan használni. A „For the Better” vállalásai ebben támogatnak minket, megerősítve a fenntarthatóbb jövő iránti elkötelezettségünket” – emelte ki Jonas Samuelson, az Electrolux elnök-vezérigazgatója.
Az Electrolux Fenntarthatósági Jelentése (Sustainability Report) megtekinthető az alábbi linken:
http://www.electroluxgroup.com/annualreports/2015/en/sustainability/
Az Electrolux a világ vezető háztartási és professzionális készülékgyártó vállalata, mely fogyasztói vélemények alapján, valamint professzionális felhasználókkal együttműködve gondosan tervezett, innovatív megoldásokat kínál a háztartási és professzionális készülékek piacán. A termékpalettán hűtőszekrények, mosogatógépek, mosógépek, tűzhelyek, sütők, porszívók, légkondicionálók és kiskészülékek szerepelnek. Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire és Electrolux Grand Cuisine márkanevek alatt a cégcsoport évente mintegy 60 millió készüléket értékesít 150 országban. 2015-ben az Electrolux csoport forgalma 13,2 milliárd euró volt, alkalmazottainak száma pedig 58 ezer.
További információért látogassa meg a http://group.electrolux.com weboldalt.
A „For the Better” kezdeményezésről szóló kisfilm az alábbi linken érhető el:
https://www.youtube.com/watch?v=tJ4L0L5Abgw
Az Electrolux a világ vezető háztartási készülékgyártó vállalata, mely fogyasztói vélemények alapján, valamint professzionális felhasználókkal együttműködve gondosan tervezett, innovatív megoldásokat kínál a háztartási és professzionális készülékek piacán. A termékpalettán hűtőszekrények, mosogatógépek, mosógépek, tűzhelyek, sütők, porszívók, légkondicionálók és kiskészülékek szerepelnek. Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire és Electrolux Grand Cuisine márkanevek alatt a cégcsoport évente mintegy 50 millió készüléket értékesít 150 országban. 2014-ben az Electrolux csoport forgalma 12,4 milliárd euró volt, alkalmazottainak száma pedig 60 ezer.
További információért látogassa meg a http://group.electrolux.com weboldalt.
.
| |
| « vissza | | További híreink | |
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról |
2017.06.19. |
Cookie (süti) használat |
2017.06.03. |
Impresszum, Adatkezelés |
2017.02.01. |
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat |
2016.09.28. |
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében |
2016.09.27. |
|
| | |
|
|
|
| | | | | 2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:
|
|