ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.04.26.
. .
:
Hírek, Ipari hírek
Egy sportkupé és a G-osztály találkozása - Világpremier: Mercedes-Benz GLC Coupé 2016.03.23.
Forrás: Mercedes-Benz Hungary Kft. Sajtóinformáció
  MERCEDES   Stuttgart.  A GLC Coupé dinamizmust kifejező
  megjelenése a figyelem központjában volt a
  2015-ös Sanghaji Autószalonon.
Mindössze egy évvel később az ígéretből valóság lett: az új GLC Coupé a tanulmányautó formanyelvét jóformán változások nélkül hozta át a sorozatgyártásba. A Mercedes-Benz közepes méretű SUV kínálatának sportautójaként a típus modern biztonsági segédrendszerekkel és hangsúlyosan sportos, dinamikus karakterrel rendelkezik.

A többfunkciós SUV és az érzelmes kupé kombinációja kifinomult ízlésről és intelligenciáról árulkodik. A maga 4,73 méteres hosszával, 1,6 méteres magasságával és 2,87 méteres tengelytávjával a GLC Coupé dinamikus és kompakt megjelenést kelt. A változtatásokkal a kupé közel nyolc centiméterrel hosszabb és négy centiméterrel alacsonyabb, mint a GLC, amelynek alapjait az újdonság is örökölte.

A GLC Coupé sportkupékra jellemző, alacsonyan lejtő tetővonallal rendelkezik, miközben a gyémántmintás hűtőrács tovább hangsúlyozza sportosságát. Az A-oszlop kevésbé meredeken lejt, miközben a tető elegáns íve egy tipikus kupé izmos hátsó végződésével ér össze. A keskeny, megosztott hátsó lámpák a középen elhelyezett csillaggal és a kontúros légterelő éllel az S-osztály Coupé által bevezetett formanyelvet követik, melyet a zászlóshajó után az összes új Mercedes-Benz kupé modell magáénak mondhat. A profilt nem töri meg a hátsó ablaktörlő, ugyanis a légáramlás nem szakad meg a hátsó légterelőig, vagyis menet közben nem csapódik fel víz a hátsó szélvédőre.

A jármű SUV származására utalnak az opcionálisan elérhető oldalsó fellépők. Az akár 20 colos méretben rendelhető kerekek, valamint a bőséges szabad magasság a GLC Coupé sportos ambícióit kibővítik a burkolatlan utakra is.

Belső tér kupé hangulattal és kimagasló minőséggel


A külső formai filozófiát követve a belső tér kupé hangulattal és kimagasló minőséggel várja az utasokat. A letisztultságot dinamikus sportossággal kombináló beltér a luxus modern értelmezését tárja elénk. Az elegánsan ívelő, egyetlen nagy panelből álló középkonzol és a különálló kijelző szintén a kidolgozás magasiskoláját követi, miközben a kimondottan tágas belső térben elmerülhetünk a modern exkluzivitás pihentető hangulatában.

Az opcionális AMG Line belső még dinamikusabb és sportosabb hatást kelt. A csomagban például ARTICO műbőr/DINAMICA mikroszálas kárpitozást találunk kétszínű kárpitozású sportülések opciójával.
Sport menetprogramok és DYNAMIC BODY CONTROL vagy AIR BODY CONTROL

Az új GLC Coupé szériában sportfutóművel érkezik, a DYNAMIC SELECT üzemmód-választóval pedig ötféle menetprogram közül választhatjuk ki a számunkra legmegfelelőbbet. Opcionálisan elérhető a DYNAMIC BODY CONTROL acélrugós sportfutómű állítható lengéscsillapítással.

A kategóriában teljesen egyedi módon a GLC Coupé-hoz is elérhető a többkamrás, elektromosan vezérelt, folyamatosan változó lengéscsillapítású AIR BODY CONTROL légrugózás, amely kivételes stabilitást és optimális kényelmet ígér sportos agilitással fűszerezve. SPORT+ üzemmódban az utazók érezhetik, hogy egy kimondottan nagy kanyarsebességekre képes kupéban ülnek, köszönhetően a 15 mm-rel alacsonyabbra beállított, feszesebb futóműnek. A COMFORT mód ezzel szemben különösen kényelmes rugózást biztosít puha futóművel, melynél a rugózási/csillapítási erőket a rendszer folyamatosan állítja, szükség szerint például feszesre – például egy hirtelen kikerülő manővernél. A rendszer kanyarodás közben csökkenti az oldaldőlést és akár 4 centiméterrel is képes csökkenteni a csomagtartó magasságát a könnyebb pakolhatóság érdekében.

A GLC Coupé sportos karakterisztikájának további fontos paramétere a hagyományos GLC SUV-hoz képest átdolgozott kormánymű. Az új rendszer közvetlenebb kormányreakciókat kínál még sportosabb rásegítési karakterrel SPORT és SPORT+ üzemmódban.

A kimagasló hatékonyság legfontosabb paraméterei


A dinamikus formaterv az új GLC Coupé esetében is rendkívüli aerodinamikáról gondoskodik. A mindössze 0,31-es légellenállási együtthatójával és a 2,53 m2-es homlokfelületével a GLC Coupé egyértelműen vezeti a szegmenst cd x A = 0,79-es értékkel. A jármű áramvonalas alapformája mellett a kivételes aerodinamikai teljesítményhez számos részletmegoldás is hozzájárul, így például a hűtő és a fényszóró környezetének tömítése, a hűtőrács lamellás lezárhatósága, valamint az optimalizált alsó burkolat.

A külső méretek és a hosszú tengelytáv – melyek a belső térkínálatot, valamint a csomagtartó méretét fokozzák –, valamint a gazdag alapfelszereltség ellenére a jármű mindössze 1710 kilogrammot nyom (GLC 250 4MATIC Coupé), mely kategóriája élmezőnyébe helyezi a modellt. Ehhez a teljesen új, intelligens anyagösszetételű karosszéria, vagyis az alumínium, és a nagy, valamint ultra nagy szilárdságú acél használata járul hozzá. Az alumínium alkatrészek csökkentik a futómű súlyát, a rugózatlan tömeg mérséklésével növelve a kényelmet. A 9G-TRONIC kilenc fokozatú automataváltó új magnézium háza további 12 kilóval csökkenti a tömeget.

Nyolc modellváltozat és a Mercedes-AMG csúcsmodell

Az új GLC Coupé összesen nyolc modellváltozatban lesz elérhető: az ügyfelek négy dízel és négy benzinmotor közül választhatnak, beleértve egy konnektoros hibridet és az erőteljes Mercedes-AMG modellt. A beszálló modellekben a négyhengeres dízelmotor két verzióját (GLC 220 d 170 lóerővel és GLC 250 d 4MATIC 204 lóerővel), valamint a négyhengeres turbómotor 211 lóerős kiadását találjuk (GLC 250 4MATIC). Az őszi piaci start ezekkel az erőforrásokkal indul. További modellek 2016 végén lesznek elérhetők.

A GLC 350 e 4MATIC Coupé egy konnektoros hibrid agilis összkerékhajtással és kivételes hatékonysággal. Miközben álló helyzetből 100 km/h-ra a 320 lóerős hajtáslánc csupán 5,9 másodperc alatt gyorsítja a GLC Coupét, a végsebesség pedig 235 km/h, a csupán 59 64 g/km-es széndioxid-kibocsátás a kategória legjobb értékét jelenti (előzetes adatok).

A dinamikus kupék kedvelőinek a Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC Coupé jelenti a tökéletes választást. A típus V6-os biturbó erőforrása 367 lóerőt szorít ki magából, az előzetes adatok alapján kevesebb, mint 5 másodperc alatt gyorsítva az autót 100 km/h-ra.

A modellek áttekintése:*


    GLC 220 d
4MATIC Coupé     GLC 250 d
4MATIC Coupé    GLC 250 4MATIC Coupé
Teljesítmény, lóerő    170    204    211
Nyomaték, Nm    400    500    350
Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km    5,0    5,0    7,0
CO2, g/km    131 grammtól    131 grammtól    159 grammtól
0-100 km/h    8,3 mp    7,6 mp    7,3 mp
Végsebesség, km/h    210    222    222
Piaci bevezetés     2016 ősz    2016 ősz    2016 ősz
* Előzetes értékek
.

« vissza
További híreink
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról 2017.06.19.
Cookie (süti) használat 2017.06.03.
Impresszum, Adatkezelés 2017.02.01.
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat 2016.09.28.
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében 2016.09.27.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.