ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.04.29.
. .
:
Hírek, Ipari hírek
Befejeződött a Skoda-szalonok arculati megújulásának első szakasza 2016.03.16.
Forrás: Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. Škoda Sajtóközlemény
  ŠKODA
  Márkakereskedéseink megmutatták, hogy képesek támogatni
  arculati megújulással is a Skoda márka töretlen fejlődését
  hazánkban
- mondta el Dalnoki Balázs márkaigazgató, miután a hálózat legújabb tagja, a Miskolc Autóház átépítésével lezárult az új márka-arculat szerinti átalakulás első szakasza.

A Skoda márka több mint húszéves töretlen fejlődéséről beszélhetünk Magyarországon, ami tavaly a modellkínálat megújítása mellett a márkakereskedések arculatának megújulásával is együtt járt. - Új, még korszerűbb autókat kínálunk, de megújítottuk azokat a márkakereskedéseket is, ahol az emberek méltó környezetben találkozhatnak újdonságainkkal - mondta el Dalnoki Balázs a Skoda magyarországi márkaigazgatója. – Mára minden márkakereskedésünk a Skoda márka elvárásainak megfelelően külsőleg megújult. Az átalakulás azonban még nem fejeződött be, 2018 végéig a kereskedések belső kialakítása is megváltozik, a jelenlegi arculatot világos, korszerű, emberközpontú dizájn váltja.

A Skoda márkakereskedések külsejét világos és egyszerű formák, harmonikus színvilág, moduláris dizájnelemek és modern világítási koncepció jellemzik. A homlokzat kommunikációs felületei jobb láthatóságot biztosítanak nappal és éjszaka egyaránt. Az arculatfrissítés az új hirdetőoszlopokkal kezdődött, a pilonok fehér-zöld színben, alulról világító LED-ekkel jelzik a kereskedést. Új a homlokzat, fehér és antracit szürke, azaz világos és sötét színek harmóniája jelzi az új idők hangulatát, amelyben elmaradhatatlan szerephez jut a zöld homlokzati csík, a Skoda alapszínével. Ilyen színű a bejárati modul, amely a harmadik kötelező jellemzője az arculatváltásnak. Ennél is látványosabb a külső nagy kommunikációs fal, amely 15-20 négyzetméteren hirdeti a cseh márka aktuális üzenetét.

A belső átalakítás hosszabb, költségesebb és komplexebb feladat, ezért a márka több időt adott a márkakereskedőinek aennek megvalósítására. Olasz padlóburkolat, korszerű bútorok, kényelmes fotelek várják majd az ügyfeleket, a kiállított autók ragyognak, minden minőségi benyomást kelt. A már belsőleg is megújult szalonokban, mint például az új Miskolc Autóházban az ügyfelek hamarosan két várósarkot is birtokba vehetnek, az egyikben egy tanácsadó szakértő segítségével 3D-s képernyőn testre szabhatják álmaik Skodáját. De ha éppen szervizre várnak, akkor is kellemesen tölthetik el az idejüket, egy jó kávé elfogyasztásával és a nagysebességű wifi adta lehetőségek mellett, miközben gyermekük játszósarokban foglalhatja el magát. Közben aktuális ajánlatokat böngészhetnek és megismerkedhetnek a márka tartozékaival is. A Skoda Human Touch elnevezésű programját is megvalósítja ez az enteriőr, amelyben kifejezésre jut, hogy a márka szeretne minél közelebb kerülni emberileg az ügyfeleihez.

Az új miskolci márkakereskedés egyben a legnagyobb Skoda szalon ma Magyarországon, alapterülete 700 négyzetméter. Itt a megújult formai elemeknek megfelelő miliőben egyszerre kilenc autó bemutatására van lehetőség. – Áprilisban nyíló új Skoda bemutatótermünk letisztult, logikus, tágas, átlátható, ügyfélbarát és kifejezi azt a technológiai fölényt, amit ma a márka az ügyfeleinek nyújt – mondta el Sándor Attila ügyvezető, aki 2010 óta üzemelteti Miskolcon a Volkswagen, Audi, Skoda, Volkswagen Haszonjárművek és Das WeltAuto használtautók értékesítését valamint szervizelését.

A ŠKODA AUTO

›    a világ egyik legrégebbi, ma is termelő járműgyártó vállalata. Csehországi székhelyén, Mladá Boleslavban 1895-től először kerékpárokat, majd motorkerékpárokat és gépkocsikat készített.
›    palettáján jelenleg hét személygépkocsi-típuscsalád szerepel: a Citigo, a Fabia, a Roomster/Praktik, a Rapid, az Octavia, illetve a Yeti és a Superb.
›    2013-ban világszerte mintegy 920 800 autót szállított ki ügyfeleinek
›    1991 óta a Volkswagen Csoporthoz tartozik, azaz a világ egyik legsikeresebb autóipari konszernjének tagja, amelynek szervezetében a ŠKODA önálló fejlesztői és gyártói tevékenységet folytat, a gépkocsik mellett olyan további komponensekre is kiterjedően, mint a motorok és sebességváltók.
›    Csehországban három helyszínen működik, ám – elsősorban konszernszintű partneri együttműködések keretében – Kínában, Oroszországban, Szlovákiában és Indiában is gyártja típusait.
›    jelenleg mintegy 25 800 dolgozót foglalkoztat világszerte, s több mint 100 ország piacának aktív szereplője.
.

« vissza
További híreink
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról 2017.06.19.
Cookie (süti) használat 2017.06.03.
Impresszum, Adatkezelés 2017.02.01.
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat 2016.09.28.
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében 2016.09.27.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.