2024.04.29. | | | | . . | | | | | :
| | | | | | | |
|
Hírek, Ipari hírek | | |
Befejeződött a Skoda-szalonok arculati megújulásának első szakasza |
2016.03.16. |
| Forrás: Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. Škoda Sajtóközlemény |
ŠKODA
|
Márkakereskedéseink megmutatták, hogy képesek támogatni
arculati megújulással is a Skoda márka töretlen fejlődését
hazánkban
|
| | - mondta el Dalnoki Balázs márkaigazgató, miután a hálózat legújabb tagja, a Miskolc Autóház átépítésével lezárult az új márka-arculat szerinti átalakulás első szakasza.
A Skoda márka több mint húszéves töretlen fejlődéséről beszélhetünk Magyarországon, ami tavaly a modellkínálat megújítása mellett a márkakereskedések arculatának megújulásával is együtt járt. - Új, még korszerűbb autókat kínálunk, de megújítottuk azokat a márkakereskedéseket is, ahol az emberek méltó környezetben találkozhatnak újdonságainkkal - mondta el Dalnoki Balázs a Skoda magyarországi márkaigazgatója. – Mára minden márkakereskedésünk a Skoda márka elvárásainak megfelelően külsőleg megújult. Az átalakulás azonban még nem fejeződött be, 2018 végéig a kereskedések belső kialakítása is megváltozik, a jelenlegi arculatot világos, korszerű, emberközpontú dizájn váltja.
A Skoda márkakereskedések külsejét világos és egyszerű formák, harmonikus színvilág, moduláris dizájnelemek és modern világítási koncepció jellemzik. A homlokzat kommunikációs felületei jobb láthatóságot biztosítanak nappal és éjszaka egyaránt. Az arculatfrissítés az új hirdetőoszlopokkal kezdődött, a pilonok fehér-zöld színben, alulról világító LED-ekkel jelzik a kereskedést. Új a homlokzat, fehér és antracit szürke, azaz világos és sötét színek harmóniája jelzi az új idők hangulatát, amelyben elmaradhatatlan szerephez jut a zöld homlokzati csík, a Skoda alapszínével. Ilyen színű a bejárati modul, amely a harmadik kötelező jellemzője az arculatváltásnak. Ennél is látványosabb a külső nagy kommunikációs fal, amely 15-20 négyzetméteren hirdeti a cseh márka aktuális üzenetét.
A belső átalakítás hosszabb, költségesebb és komplexebb feladat, ezért a márka több időt adott a márkakereskedőinek aennek megvalósítására. Olasz padlóburkolat, korszerű bútorok, kényelmes fotelek várják majd az ügyfeleket, a kiállított autók ragyognak, minden minőségi benyomást kelt. A már belsőleg is megújult szalonokban, mint például az új Miskolc Autóházban az ügyfelek hamarosan két várósarkot is birtokba vehetnek, az egyikben egy tanácsadó szakértő segítségével 3D-s képernyőn testre szabhatják álmaik Skodáját. De ha éppen szervizre várnak, akkor is kellemesen tölthetik el az idejüket, egy jó kávé elfogyasztásával és a nagysebességű wifi adta lehetőségek mellett, miközben gyermekük játszósarokban foglalhatja el magát. Közben aktuális ajánlatokat böngészhetnek és megismerkedhetnek a márka tartozékaival is. A Skoda Human Touch elnevezésű programját is megvalósítja ez az enteriőr, amelyben kifejezésre jut, hogy a márka szeretne minél közelebb kerülni emberileg az ügyfeleihez.
Az új miskolci márkakereskedés egyben a legnagyobb Skoda szalon ma Magyarországon, alapterülete 700 négyzetméter. Itt a megújult formai elemeknek megfelelő miliőben egyszerre kilenc autó bemutatására van lehetőség. – Áprilisban nyíló új Skoda bemutatótermünk letisztult, logikus, tágas, átlátható, ügyfélbarát és kifejezi azt a technológiai fölényt, amit ma a márka az ügyfeleinek nyújt – mondta el Sándor Attila ügyvezető, aki 2010 óta üzemelteti Miskolcon a Volkswagen, Audi, Skoda, Volkswagen Haszonjárművek és Das WeltAuto használtautók értékesítését valamint szervizelését.
A ŠKODA AUTO
› a világ egyik legrégebbi, ma is termelő járműgyártó vállalata. Csehországi székhelyén, Mladá Boleslavban 1895-től először kerékpárokat, majd motorkerékpárokat és gépkocsikat készített.
› palettáján jelenleg hét személygépkocsi-típuscsalád szerepel: a Citigo, a Fabia, a Roomster/Praktik, a Rapid, az Octavia, illetve a Yeti és a Superb.
› 2013-ban világszerte mintegy 920 800 autót szállított ki ügyfeleinek
› 1991 óta a Volkswagen Csoporthoz tartozik, azaz a világ egyik legsikeresebb autóipari konszernjének tagja, amelynek szervezetében a ŠKODA önálló fejlesztői és gyártói tevékenységet folytat, a gépkocsik mellett olyan további komponensekre is kiterjedően, mint a motorok és sebességváltók.
› Csehországban három helyszínen működik, ám – elsősorban konszernszintű partneri együttműködések keretében – Kínában, Oroszországban, Szlovákiában és Indiában is gyártja típusait.
› jelenleg mintegy 25 800 dolgozót foglalkoztat világszerte, s több mint 100 ország piacának aktív szereplője.
.
| |
| « vissza | | További híreink | |
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról |
2017.06.19. |
Cookie (süti) használat |
2017.06.03. |
Impresszum, Adatkezelés |
2017.02.01. |
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat |
2016.09.28. |
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében |
2016.09.27. |
|
| | |
|
|
|
| | | | | 2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:
|
|