2024.05.13. | | | | . . | | | | | :
| | | | | | | |
|
Hírek, Ipari hírek | | |
Volkswagen: Európának vezető szerepet kell betöltenie az elektromos mobilitás területén |
2016.01.27. |
| Forrás: Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft., Volkswagen Magyarország Sajtóközlemény |
Volkswagen |
- Matthias Müller, a Volkswagen Csoport
igazgatótanácsának elnöke: az autóipar
jövőjét nem bízhatjuk a Szilícium-völgyre
|
| | - A Volkswagen az ipari szereplők és a politikai döntéshozók szorosabb együttműködését sürgeti az infrastrukturális és a keretfeltételek kidolgozásában
- A Volkswagen Csoport a jövőben külső, független ellenőrökkel vizsgáltatja be járműveinek kibocsátási értékeit
- Az Európai Parlament számos képviselője tiszteletét tette a vállalat újévi fogadásán Brüsszelben
Brüsszel/Budapest, 2016. január 27. – A Volkswagen Csoport az ipari vállalatok és a politikai döntéshozók még szorosabb együttműködését sürgeti az európai uniós mobilitási lehetőségek jövője kapcsán. Európának az autóipar jövőbeni területein a technológiai fejlődés élére kell állnia és a politikai döntéshozókkal közösen kell megteremteni a szükséges szabályozási környezetet, fogalmazta meg a Csoport igényét Matthias Müller, a vállalat elnöke a Volkswagen Csoport hagyományos újévi fogadásán Brüsszelben. Legyen szó a digitalizálás kérdéséről, az autonóm vezetésről vagy az elektromos mobilitásról, Európának kell kijelölni a követendő irányt „mind az infrastruktúra, mind a megfelelő jogi szabályozás tekintetében.” – jelentette ki Müller számos tiszteletreméltó vendég és európai parlamenti képviselő jelenlétében. „Ezeket a területeket nem engedhetjük át a Szilícium-völgynek.”
A Volkswagen Csoport a politikai döntéshozók és az autóipari szereplők még szorosabb együttműködését sürgeti a digitális átalakulás és az elektromos mobilitás területén. „Iparágunk igyekezete önmagában még nem elég. Együtt kell tennünk azért, hogy Európa továbbra is innovatív és versenyképes ipari térség maradjon ebben a gyorsan változó világban.” – hangsúlyozta beszédében Müller. „Igazi áttörés az elektromos mobilitás területén csak akkor érhető el, ha a politika, a társadalom és a hatóságok még szorosabban dolgoznak együtt.” Müller az infrastrukturális hiányosságokra utalva példaként említette a 150 kW teljesítményű gyorstöltő állomások rendszerét, ahol Európának egy szerteágazó, kiterjedt hálózatra lenne szüksége. Az ügyfelek bizalma az elektromos mobilitásban csak akkor erősödik, ha „látható és működő infrastruktúrával találkoznak” – jelentette ki meggyőződéssel Müller.
Az elnök ígéretet tett rá, hogy a Volkswagen a vállalat termékeit, stratégiáját és vezetését illetően is „minden eddiginél jobban” a fenntarthatóságra koncentrál. A vállalat új, 2025-ig terjedő stratégiáját Müller az idei év nyarán mutatja be. Egyebek között a Volkswagen Csoport márkái 2020-ig 20 további modellt mutatnak be, amelyek elektromos vagy hálózatról tölthető (plug-in) hibrid hajtással rendelkeznek, jelentette be a Csoport vezetője.
A kibocsátással kapcsolatos ügyben az utóbbi hetekben történt fejleményeket vizsgálva Müller az európai parlamenti képviselők előtt kijelentette: „A jelenlegi krízist kihasználva alapjaiban szervezzük át a vállalatot. Szilárd meggyőződésem, hogy ez egy jó lehetőség arra, hogy egy új és erősebb Volkswagent hozzunk létre.” A Csoport elnöke hangsúlyozta, hogy Európa legnagyobb autógyártójaként minden járművének kibocsátási értékét külső, független felügyelők ellenőrzik és hitelesítik a jövőben. A vállalat által gyártott járműveket ezen kívül véletlenszerűen valós vezetési körélmények közötti teszteknek vetik alá. Müller hozzátette: „Reméljük, ezzel sikerül visszanyernünk a belénk vetett bizalmat.”
Müller határozottan állította: „Az egész iparágban tapasztalt, a hivatalos mérési eredmények és a tényleges fogyasztási adatok közötti eltérések sem most, sem a jövőben nem elfogadhatóak. Itt iparági szinten kell új utakra lépnünk.” A Volkswagen Csoport elnöke kijelentette, hogy az Európa-szerte érintett közel 8,5 millió jármű számára kidolgozott műszaki megoldások készen állnak. A beavatkozások végrehajtása ezen a héten indul. Az ügyfelek számíthatnak a Volkswagenre, hangsúlyozta Müller Brüsszelben. „A visszahívások lebonyolítása a lehető legjobb és leginkább ügyfélbarát módon történik majd.”
A Volkswagen Csoporthoz hét európai ország tizenkét márkája tartozik. A vállalat 71 európai helyszínen több, mint 440 000 dolgozónak biztosít munkát. A Csoportot több európai uniós országban a legnagyobb ipari befektetőként tartják számon. Müller hangsúlyozta, hogy a Volkswagen továbbra is hű marad Európához, mint fejlesztési és termelési helyszínhez: „A Volkswagen hisz Európában. Úgy vélem, hogy vállalat és az én legfőbb feladatom, hogy a jövőben Európa is bizalommal legyen a Volkswagen iránt.”
.
| |
| « vissza | | További híreink | |
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról |
2017.06.19. |
Cookie (süti) használat |
2017.06.03. |
Impresszum, Adatkezelés |
2017.02.01. |
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat |
2016.09.28. |
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében |
2016.09.27. |
|
| | |
|
|
|
| | | | | 2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:
|
|