ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk: Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk:
Adatkezelés, Impresszum
Amint arról korábban beszámoltunk, a Magyar Turizmus Zrt. meghívására és szervezésében, február közepén hazánkba látogatott Németország legnagyobb, betegeket tömörítő egyesületének a Rheuma Ligának a vezetősége, hogy egy tanulmányút keretében megismerkedjen a nyugat-magyarországi és a balatoni gyógyhelyek szolgáltatásaival.
A Magyar Turizmus Zrt. ukrajnai külképviseletének, központjának és regionális igazgatóságainak közös szervezésében február 15-én egy20 fős, ukrán orvosokból és gyógyturizmussal foglalkozó utazásszervezőkből álló csoport érkezett hazánkba, hogy szinte az egész országot bejárva megismerjék a magyar egészségturisztikai szolgáltatások lehető legszélesebb körét.
A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviseletének közreműködésével rendkívül csábító összeállítás jelent meg a budapesti „wellness-templomokról” és gyógyfürdőkről Ausztria piacvezető utazási magazinjának (www.eurocity.at) legfrissebb számában.
2011. február 16-án Kovács Róbert polgármester és Ganczer Gábor a Hungexpo Zrt. vezérigazgatója aláírta azt az együttműködési megállapodást, amely 25% kedvezményre jogosít minden X. kerületi lakost a cég saját kiállításaira szóló belépőjegyek megvásárlásakor.
A Magyar Turizmus Zrt. madridi képviselete januárban a FITUR idegenforgalmi kiállításon tapasztalt jelentős újságírói érdeklődés hatására, intézményi összefogásnak köszönhetően 2011. február 21-én sajtótájékoztatót szervezett a Liszt bicentenárium kapcsán Madridban a Magyar Nagykövetségen.
A Magyar Turizmus Zrt. lengyelországi képviselete, Budapest-Közép-Dunavidéki Regionális Marketing Igazgatósága (BKD-RMI) és Észak-Alföldi Regionális Marketing Igazgatósága road show-t szervezett Lengyelországban.
Németország elismert, immáron 17,1 millió tagot számláló autóklubja, mely a legújabb felmérések szerint a gépkocsival rendelkező háztartások felét szolgálja ki rendszeres utazási információkkal, a telefonon és e-mailben történő informálás, valamint az útvonaltervezés mellett, nyomtatott kiadványokkal is ellátja az érdeklődőket.
Európa és Németország legnagyobb autóklubja, a müncheni székhelyű ADAC, amely 2010 végére már 17,1 millió tagot számlált, és így a japán autóklub után a világ második autóklubjává nőtte ki magát, az autóval rendelkező német háztartások felét látja el utazással kapcsolatos információkkal.
Az áprilisban induló belföldi stratégiai szemléletformáló kampányok felvezetéseként, márciusban három részből álló belföldi taktikai kampányt indít a Magyar Turizmus Zrt. szálláshely-szolgáltatókkal együttműködésben.
2011. február 17-én délelőtt a müncheni médiavilág első kézből értesülhetett arról, hogy a jövő héten szerdán kezdődő müncheni turisztikai kiállítás – a f.re.e (február 23-27.) – díszvendége 2011-ben Magyarország lesz.
A Magyar Turizmus Zrt., turisztikai szolgáltatókkal együttműködésben, belföldi keresletélénkítő kampányt indított 2010 novemberében „Feltöltődés itthon” szlogennel.
A ProLogis 2010-ben több mint egymillió négyzetméter területet adott bérbe a közép- és kelet-európai régióban, ebből 257 000 négyzetmétert Csehországban, ami rekord a vállalat történetében.
A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviselete és a Budapesti Fesztiválközpont Nonprofit Kft. közös bécsi sajtótájékoztatójával megkezdődött az idei hazai kulturális fesztiválok és a Liszt-év kiemelt eseményeinek nagyszabású beharangozása és promóciója az osztrák piacon.